mboost-dp1
Bruger du en musemåtte?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har 4 steelpad. en af metal og 3 af stof.
Steelpad QcK er efter min mening nok klart den bedste måtte til dags dato og så er den pisse billig. ca. 60kr.
Det er en meget tynd stofmåtte med gummibund.
ms explorer 3.0 musen sammen med USB tweak er den vildeste mus. Da den ikke laves mere måtte jeg lige købe 3 af dem så jeg ikke lige render tør med det samme.
Steelpad QcK er efter min mening nok klart den bedste måtte til dags dato og så er den pisse billig. ca. 60kr.
Det er en meget tynd stofmåtte med gummibund.
ms explorer 3.0 musen sammen med USB tweak er den vildeste mus. Da den ikke laves mere måtte jeg lige købe 3 af dem så jeg ikke lige render tør med det samme.
Jeg har en "Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse", og den er totalt ligeglad med hvilken overflade jeg sætter den på. :)
Jeg tror det der mussemåtte haløj er lidt overdrevet når det kommer til stykket.. Det er bare en ny måde hvorpå firmaer kan tjene penge på små uvidende unger.. :D
Der var engang med kuglemus, og de første optiske mus, hvor det var godt at have et godt underlag, så mussen kunne læse overfladen rigtigt.. meeen kan ikke se problemet længere.. :)
Jeg tror det der mussemåtte haløj er lidt overdrevet når det kommer til stykket.. Det er bare en ny måde hvorpå firmaer kan tjene penge på små uvidende unger.. :D
Der var engang med kuglemus, og de første optiske mus, hvor det var godt at have et godt underlag, så mussen kunne læse overfladen rigtigt.. meeen kan ikke se problemet længere.. :)
stemte, icetmat e.l. da jeg bruger en Babepad :)
http://www.ddktaipei.com/domain/babepad_gallery.gi...
har den sorte model :)
http://www.ddktaipei.com/domain/babepad_gallery.gi...
har den sorte model :)
Mit skrivebord er af glas, saa jeg er ikke sikker at min Mx500 ville kunne arbejde paa saadan en... maa jeg teste naar jeg kommer hjem...
(( For dem der ville have procenter ved polls:
pa nuvärende tidspunkt: 2930 stemmer
Ja, har en icemat, steelpad e.l. (1256 st.) 42,8%
nej (799 st.) 27,3%
ja, en almindelig billig en (536 st.) 18,3%
Ja, gratis reklame-maatte (339 st.) 11,6%
(( For dem der ville have procenter ved polls:
pa nuvärende tidspunkt: 2930 stemmer
Ja, har en icemat, steelpad e.l. (1256 st.) 42,8%
nej (799 st.) 27,3%
ja, en almindelig billig en (536 st.) 18,3%
Ja, gratis reklame-maatte (339 st.) 11,6%
Lige pt. bruger jeg mit ben, seng, pude, dyne eller hvad der lige ligger der... (er i gang med at ommøblere, så har intet skrivebord, så nøglebræt+mus kører på sengen med skærmen ved siden af)
Virker fint (w/ MX500)
Om det så er en pastaret så flyver den hen over det :)
Virker fint (w/ MX500)
Om det så er en pastaret så flyver den hen over det :)
Ingen muse måtter herihuset til de 3 computere der står her. Køre alle med en logitech trackball så ingen grund til måttte. gider ikke at have håndne til at fare rundt på bordet for at navigere rundt og kræver mindre plads
CCOS
CCOS
Nu kan se at der mange der har trackball mus... Hmm nørder i også med dem eller bruger i en alm mus??
Kunne da være interessant at vide hvordan den er at spille med i f.eks Battlefield eller WoW
Kunne da være interessant at vide hvordan den er at spille med i f.eks Battlefield eller WoW
Har en corepad der er lavet af sikkerhedsglas, siger ikke en lyd i modsætning til icemat og steelpad, den har dog lidt mere modstand, med mindre du bruger teflon fødder. Bruger selv dem fra corepads side, og de er sgu geniale, da de er hårde (ikke den tape lign. løsning) og super glatte.
Så fuldt ud tilfreds og ekstremt let at vedligeholde.
Så fuldt ud tilfreds og ekstremt let at vedligeholde.
Jeg bruger: "Længe lever eventyret" det er en ganske god bog, så når du er død i et spil så kan man altid læse lidt:P
Jeg bruger udelukkende trackballs til mine maskiner hjemme så har ikke brug for en måtte og i skolen bruger jeg en billig logitech kuglemus på en reklame måtte af de der skum nogen med stof oven på, en hæslig rød Sandberg en...
Jeg gamer næsten aldrig og når jeg endelig gør det er det sjældent FPS.
Jeg gamer næsten aldrig og når jeg endelig gør det er det sjældent FPS.
#60 -
Jeg spillede med min tidligere trackball, denne her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18724 og det fungerede helt fint, jeg mærkede overhovedet ingen forskel mellem at spille med den og så med mus.
Jeg er dog skiftet til denne trackball: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18736 og den er ikke god at spille 3D-shooters med, så jeg har en MX510 ved siden af til min stationære og en MX500 til min bærbare.
Til WoW kan jeg dog bruge begge ting og det gør faktisk ikke den store forskel, men til spil som UT2004, BF2 og lign., gør det en kæmpe forskel.
Jeg spillede med min tidligere trackball, denne her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18724 og det fungerede helt fint, jeg mærkede overhovedet ingen forskel mellem at spille med den og så med mus.
Jeg er dog skiftet til denne trackball: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18736 og den er ikke god at spille 3D-shooters med, så jeg har en MX510 ved siden af til min stationære og en MX500 til min bærbare.
Til WoW kan jeg dog bruge begge ting og det gør faktisk ikke den store forskel, men til spil som UT2004, BF2 og lign., gør det en kæmpe forskel.
Steelpad 4D ru side, Razer Diamondb.
Fin mus, købte den første m. kugle, da den gav op købte jeg den nyeste. Super dejlig høj sens,
Det gør der da. Under min er der sådan en skridsikker ting, det er vel en form for musemåtte til musemåtter.
Ad for helvede, prøv lige at gentage det ord et par gange.
Musemåtte, musemåtte MUSEMÅTTE M-U-S-E-M-Å-T-T-E.
Det er sgu da et utroligt vammelt ord.
- mit gulv ryster, mine cder ryster, min skærm ryster. "Pile driver'en" (hvad hedder sådan en på dansk?) hamrer fra klokken syv til ja, nu er klokken sgu fire! Skal de aldrig hjem!?
Og der er en ordentlig stak tilbage, der skal hamres i jorden.
Tror faktisk det er den her model http://www.pilelineonline.com/jfktt-2.gif
Fin mus, købte den første m. kugle, da den gav op købte jeg den nyeste. Super dejlig høj sens,
Det gør der da. Under min er der sådan en skridsikker ting, det er vel en form for musemåtte til musemåtter.
Ad for helvede, prøv lige at gentage det ord et par gange.
Musemåtte, musemåtte MUSEMÅTTE M-U-S-E-M-Å-T-T-E.
Det er sgu da et utroligt vammelt ord.
- mit gulv ryster, mine cder ryster, min skærm ryster. "Pile driver'en" (hvad hedder sådan en på dansk?) hamrer fra klokken syv til ja, nu er klokken sgu fire! Skal de aldrig hjem!?
Og der er en ordentlig stak tilbage, der skal hamres i jorden.
Tror faktisk det er den her model http://www.pilelineonline.com/jfktt-2.gif
Bruger min gratis reklamemåtte fra Intel. Men jeg er da overrasket over at man kan købe nyt teflon til musen, jeg har en mx900 og en mx518 (super mus) som begge trænger til en udskiftning. Hvor får man fat i sådan noget teflon?
Bruger en dejlige Ergo-pad, med næsten flydende gelé i, så det virker lidt vandsengsagtigt. Rigtig god og dejligvarm! mht mus'en bruger jeg lige pt. en gammel kugle mus fra Genius, da en Logitech G7 altså ikke kan tåle at ryge ned på gulvet fra et skab... :(
Af ergonomiske årsager vil jeg anbefale dig at investere i en god mousepad. Særligt når du bruger en tung trådløs mus til spil.
Friktion (eller mangel på samme) er det der får folk til at bruge hundredevis af kroner på mousemats. Forestil dig at musen flytter sig af sig selv, hvis bordpladen er en smule ude af water... Det giver langt mindre risiko for museskader (museskader er ikke anerkendte som arbejdsskader).
Af ergonomiske årsager vil jeg anbefale dig at investere i en god mousepad. Særligt når du bruger en tung trådløs mus til spil.
Friktion (eller mangel på samme) er det der får folk til at bruge hundredevis af kroner på mousemats. Forestil dig at musen flytter sig af sig selv, hvis bordpladen er en smule ude af water... Det giver langt mindre risiko for museskader (museskader er ikke anerkendte som arbejdsskader).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.