mboost-dp1
Bruger du Apple-ram eller tredjeparts-ram?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg har købt 2gb til både min MBP og min Mini hos http://www.crucial.com/
Det virkede fint med at bestille det, det kom fra udlandet(England tror jeg) i løbet at 3-4 arbejdsdage, begge gange.
Min mbp havde brug for at have mere end 1 gb men min mini havde reelt ikke brug for den, men når nu jeg alligevel havde den åben for at sætte en hurtigere og større disk i så..(hvilket iøvrigt fordoblede hastigheden på den med en 7200 hitatchi ting)
Det virkede fint med at bestille det, det kom fra udlandet(England tror jeg) i løbet at 3-4 arbejdsdage, begge gange.
Min mbp havde brug for at have mere end 1 gb men min mini havde reelt ikke brug for den, men når nu jeg alligevel havde den åben for at sætte en hurtigere og større disk i så..(hvilket iøvrigt fordoblede hastigheden på den med en 7200 hitatchi ting)
Har også ligesom de fleste andre stadigt "bare" de RAM som standard fulgte med min MBPro. Dog ser jeg absolut ingen grund til ligesom #12 at købe "Apple" RAM til de priser.
Hvis man skulle købe 4 GB Ram, fra Apple shop koster det godt 2600 kr. hvorimod hvis man kigger på edbpriser.dk eller shg, midtdata osv. vil tilsvarende ligge i et invervald omkring 600-1200 kr.
Hvis man skulle købe 4 GB Ram, fra Apple shop koster det godt 2600 kr. hvorimod hvis man kigger på edbpriser.dk eller shg, midtdata osv. vil tilsvarende ligge i et invervald omkring 600-1200 kr.
#19: Din brors iMac er en PC. Intet specielt ved Apples hardware overhovedet, så du køber bare nogen ram til den rigtige sokkel, i den rigtige hastighed. www.edbpriser.dk er din ven
#20 alright, men hvor ser man hvad hastighed de eksisterende er?
De skal vel være ens?
Og er der en disassembling guide til iMacen på nettet med billeder? :p
De skal vel være ens?
Og er der en disassembling guide til iMacen på nettet med billeder? :p
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.