mboost-dp1
Bør Apple lave et Apple fjernsyn med indbygget AppleTV?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stemte nej.
Men inderst inde ville jeg ønske, at det ikke kun var Apple, som fattede at lave interfaces. Så jo egentlig ville jeg ønske ALLE firmaer lavede deres interfaces mindst lige så godt som Apple.
Men inderst inde ville jeg ønske, at det ikke kun var Apple, som fattede at lave interfaces. Så jo egentlig ville jeg ønske ALLE firmaer lavede deres interfaces mindst lige så godt som Apple.
4 skrev:#2:
Apple stinker dog til fejlmeddelelser på den grelle måde..de er værdilæse og giver igen indsigt i hvad der er galt.
Og jeg finder ikke deres interface specielt lækkert, for meget fluff...
almindelige brugere gavner intet af fejlmeddelser.
4 skrev:#2:
Apple stinker dog til fejlmeddelelser på den grelle måde..de er værdilæse og giver igen indsigt i hvad der er galt.
Og jeg finder ikke deres interface specielt lækkert, for meget fluff...
almindelige brugere gavner intet af fejlmeddelser.
#6:
Nej, for tænk hvis de havde lavet en fejl i deres email opsætning, det er jo soleklart klart de skal have ekstern hjælp til det...hvad godt ville der komme ud af at fortælle dem at de kobler op på den forkerte port...vi skulle jo nødigt forvirre de stakkels Mac-brugere...
Nej, for tænk hvis de havde lavet en fejl i deres email opsætning, det er jo soleklart klart de skal have ekstern hjælp til det...hvad godt ville der komme ud af at fortælle dem at de kobler op på den forkerte port...vi skulle jo nødigt forvirre de stakkels Mac-brugere...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.