mboost-dp1

Bør Apple lave et Apple fjernsyn med indbygget AppleTV?

Gå til bund
Gravatar #1 - Barkane
15. mar. 2008 16:46
Ja, det ville være rigtig dejligt at have 'mediecenter' i selve fjernsynet, det ville da næsten gør det overfladiggøre at have mediecenter pc ved siden af fjernsynet.
Men hvis jeg skal købe det skal alle funktioner være oppe at køre.
Gravatar #2 - trylleklovn
17. mar. 2008 17:24
Stemte nej.

Men inderst inde ville jeg ønske, at det ikke kun var Apple, som fattede at lave interfaces. Så jo egentlig ville jeg ønske ALLE firmaer lavede deres interfaces mindst lige så godt som Apple.
Gravatar #3 - stargate
17. mar. 2008 18:12
Nej bruger ikke apple ting da det ikke er andet en et mærke man betaler for

Eller det er nok bare min mening
Gravatar #4 - terracide
17. mar. 2008 18:20
#2:
Apple stinker dog til fejlmeddelelser på den grelle måde..de er værdilæse og giver igen indsigt i hvad der er galt.

Og jeg finder ikke deres interface specielt lækkert, for meget fluff...
Gravatar #5 - trylleklovn
18. mar. 2008 12:21
4 skrev:
#2:
Apple stinker dog til fejlmeddelelser på den grelle måde..de er værdilæse og giver igen indsigt i hvad der er galt.

almindelige brugere gavner intet af fejlmeddelser.
Gravatar #6 - trylleklovn
18. mar. 2008 12:21
4 skrev:
#2:

almindelige brugere gavner intet af fejlmeddelser.
Gravatar #7 - terracide
18. mar. 2008 13:03
#6:
Nej, for tænk hvis de havde lavet en fejl i deres email opsætning, det er jo soleklart klart de skal have ekstern hjælp til det...hvad godt ville der komme ud af at fortælle dem at de kobler op på den forkerte port...vi skulle jo nødigt forvirre de stakkels Mac-brugere...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login