mboost-dp1
Bliver The Old Republic det næste store MMO og WoW's arvtager?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
terracide (51) skrev:Og hvis du flyver i en maruader uden implants/rigs...well, then you are doing it wrong.
Haha, touché ...
Personligt gider jeg slet ikke store skibe :P DOG skal det siges at jeg har et par faction-bs .. Men kun fordi jeg har et forpulet irriterende samlergen xD
Har alle frigs i spillet, men flyver oftest i min Jaguar - selvom Hawk'en er blevet bedre efter Incursion 1.0.0 (Og nej, har ikke Gold Magnate... Alle dem der kan skaffes for "rimelige" penge)
#52:
Jeg har også kigget nøje på min Hawk efter rockets blev fixet og den fik mere bonus på KIN missiles.
Den høje resist på THERM er noget der fanger mange på det forkerte ben.
Er også blevet glad for Noctis...den salvager så hurtigt at ens PvP bliver hurtigere financeret...
Jeg har også kigget nøje på min Hawk efter rockets blev fixet og den fik mere bonus på KIN missiles.
Den høje resist på THERM er noget der fanger mange på det forkerte ben.
Er også blevet glad for Noctis...den salvager så hurtigt at ens PvP bliver hurtigere financeret...
Chewy (28) skrev:@27
Først og fremmest, konsekvenser....
Alt hvad du gør har i sidste ende en konsekvens.
Det gælder både i små og store sammenhæng.
Et eksempel er at det er en konsekvens ved at dø...
Du mister hvad du har i det cargohold, og vigtigst af alt, du mister dit skib plus alt hvad du har smidt på af ekstraudstyr...
Og selvom du har en fornuftig forsikring så kan vi snildt tale om at det vil tage dig et par måneder før du vil kunne købe skib+udstyr magen til (med mindre selvfølgelig, hvis du har en fornuftigt opsparing ved siden af)...
Det betyder (som du nok kan gætte) at man ikke bare kaster sig ud i en hvilken som helst kamp. Men planlægger og bevæger sig forsigtigt frem. (igen med mindre at man har en kæmpe Corporation i ryggen.)
Derudover kan du vælge at leve dit liv som miner, dusørjøger, pirat, research, you name it... (hvis du spillede Ultima Online vil du kende lidt af princippet)
Økonomien er fuldstændigt bruger styret. Alt hvad der bliver solgt og købt er via spillere.
Når der bliver tilføjet nye items etc. dukker det ikke bare op af sig selv. Der bliver tilføjet en ny ressource, ny blueprint etc.
Dvs at med mindre en bruger vælger at skaffe de rigtige ressourcer, rigtige blueprint, de rigtige faciliteter etc. Så vil det nye item ikke være til salg. (Jeg har mødt økonomi studerende o.lign der næsten bogstaveligt talt er kommet i bukserne når de får et indblik i hvordan økonomien fungere i Eve.)
Og så sidst, men langt fra mindst. Det at det ligger så tæt på virkeligheden.
En af mine favorit historier der afspejler dette. Er historien om en stor Corp, der hyrede en bruger til at infiltrere deres største konkurrent.
Det foregik på følgende måde.
Brugeren oprettede en helt ny bruger (nyt username, email, the works), startede den op fra bunden. Fik den op på et niveau (glemte jeg at sige at al skill træning er i real tid, dvs. at når jeg begynder at træne en ny skill står den f.eks. til at tage 30 dage og 21 timer. Så tager det præcist 30 dage og 21 timer fra du starter den til den er færdig, i real tid) der var fornuftigt nok til at han blev medlem er den Corp han skulle infiltrere.
Han bruge derefter en 3-4 år på at arbejde sig op igennem hierarkiet. Og endte med at få jobbet som kassere.. Efter nogle måneder på den position, endte han med at tømme den pågældende corps bankkonto fuldstændigt, og skred derefter...
Der resulterede i et corpen gik ned, samt at der kom en betydelig dusør på hans hoved...
Kan så ikke på siddende fod komme i tanke om hvorvidt han blev fanget, eller meldte sig selv...
Og sådanne historier er Eve fuldt med...
ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz
terracide (53) skrev:Er også blevet glad for Noctis...den salvager så hurtigt at ens PvP bliver hurtigere financeret...
Mmmmm... Noctis
- faktisk et sjovt ordspil "Primae Noctis" - nå, men bortset fra det, så er den dæjli! Slipper for min "lynhurtige" orca, takket være improvement i tractor-range .. Og så kan en noctis faktisk tanke overraskende godt! ^^)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.