mboost-dp1
Besøger du newz.dk dagligt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Da newz.dk er min startside på privaten - må det vel være dagligt - ja måske mere noget i retningen af "hele tiden" :-)
F5..aww ingen nyheder..F5..aww ingen nyheder..F5..aww ingen nyheder..F5..aww ingen nyheder..F5..aww ingen nyheder..
vil også sige at efter den nye afbleget version tjekker jeg mest via google reader, men tjekker flere gange om dagen.. i hverdagene ihvertfald :)
vil også sige at efter den nye afbleget version tjekker jeg mest via google reader, men tjekker flere gange om dagen.. i hverdagene ihvertfald :)
Stortset ikke i weekender, men stemte nu hver dag alligevel. Skal jo have noget at bruge min idle-time til, når jeg arbejder...
Hehe, så skal der bare lige gå nogle dage før denne poll afspejler det egentlige billede af newz.dk brugere :P
#9 Ingen grund til F5 nu hvor forumoversigten opdateres automatisk.
Ja og mere end hver dag, tror det bliver til en 10-50(med 5 klik på "Newz.dk" linket øverst i Firefox hver gang :P) gange i løbet af en dag.
På min stationær computer logger jeg aldrig af, medmindre jeg skal geninstallere computeren.
På min stationær computer logger jeg aldrig af, medmindre jeg skal geninstallere computeren.
det er vist bare standaret for mig at noget af det første jeg kigger på når jeg åbner FireFox er Newz.. :) så er her inde flere gange dagligt.. :)
Jeg tjekker den også dagligt, et par gange endda..
Jeg har også min lille newz.dk boks på min iGoogle, så det er jo nemt lige at trykke sig herind..
Jeg har også min lille newz.dk boks på min iGoogle, så det er jo nemt lige at trykke sig herind..
Godt nok bruger jeg hovedsageligt rss-feedet fra newz.dk - men ryger nu nok herind omkring (i hvert fald næsten) dagligt alligevel...
Og til alle jer F5-trykkere - Opera har en auto-reload funktion der kan sættes til at reloade siden automagisk efter et specificeret antal minutter/sekunder...:)
Og til alle jer F5-trykkere - Opera har en auto-reload funktion der kan sættes til at reloade siden automagisk efter et specificeret antal minutter/sekunder...:)
#11 tryllebøsseklovn*
Før min Quadcore bruger over 30% cpu så opdatere den sgu' ikke hurtigt nok. Så du er sgu ikke en rigtig bruger hvis du kan leve med så lav en refreshrate. Og skærmen skal Mindst køre 200hz... For ellers får jeg kvalme, og brækker mig ud over det hele...
* Savner anel.
Før min Quadcore bruger over 30% cpu så opdatere den sgu' ikke hurtigt nok. Så du er sgu ikke en rigtig bruger hvis du kan leve med så lav en refreshrate. Og skærmen skal Mindst køre 200hz... For ellers får jeg kvalme, og brækker mig ud over det hele...
* Savner anel.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.