mboost-dp1
Benytter du din Mac til spil (købespil)?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
spiller WC3 og WoW primært via OS X, Desværre må selv WC3 køres i bootcamp en sjældent gang imellem når jeg skal bruge dotazilla eller banlist.nl
Orang Box (om jeg spiller en del for tiden) kører jeg via bootcamp. Når steam og valve katalog kommer til mac, så bliver det nok ydelse der bestemmer den rette platform, så der er ihvertfald en bruger der håber på en optimeret Port der kører ligeså effektivt i Mac OS.
Boot i bootcamp er btw helt utrolig nemt og hurtigt, jeg bruger quicksilver til at køre en boot script så tager det ca 1 min fra jeg kører scriptet til jeg er ved login screen i Win 7.
Orang Box (om jeg spiller en del for tiden) kører jeg via bootcamp. Når steam og valve katalog kommer til mac, så bliver det nok ydelse der bestemmer den rette platform, så der er ihvertfald en bruger der håber på en optimeret Port der kører ligeså effektivt i Mac OS.
Boot i bootcamp er btw helt utrolig nemt og hurtigt, jeg bruger quicksilver til at køre en boot script så tager det ca 1 min fra jeg kører scriptet til jeg er ved login screen i Win 7.
Spiller WC3 og Starcraft når lysten lige falder sig for.
Det er dog en gammel iBook, så ingen bootcamp til mig :)
Det er dog en gammel iBook, så ingen bootcamp til mig :)
kører engang imellem Guild Wars via Crossover, men det er meget sjældent da jeg ikke har spillet det i 2 år nu men er startet lidt for sjov siden jeg erhvervede mig en macbook pro... fuck jeg er glad for den... er bare bange for den brænder sammen i alle de timer jeg sidder foran den :D
En Mac er ikke en gamer pc..
Gaming er forbeholdt PC'er...fordi de nu engang har kraftigere hardware som standard. (Og til en pris, der gør du faktiskt kan leve af andet end pasta og ris)
Gaming er forbeholdt PC'er...fordi de nu engang har kraftigere hardware som standard. (Og til en pris, der gør du faktiskt kan leve af andet end pasta og ris)
#12 Jeg skal banke din røv i Open TTD i weekenden! Dig + nogle af dine vernner, og mig + mine venner! (altså de venner jeg nu har...)!!!!!!!!!!
#14 Ingen har sagt at en Mac er en gamer pc? (ihvertfald ikke her i tråden). Gaming er heller ikke forbeholdt PC. Jeg har da gamet på min MBP hundredevis af gange. Hjemme og til LAN parties.
#On topic
Stemte self, ja ofte.
#14 Ingen har sagt at en Mac er en gamer pc? (ihvertfald ikke her i tråden). Gaming er heller ikke forbeholdt PC. Jeg har da gamet på min MBP hundredevis af gange. Hjemme og til LAN parties.
#On topic
Stemte self, ja ofte.
ingen spil på min mac ;)
jeg er jo ikke bare hr. Konsument... som om man ikke konsumere alt muligt lort til hverdag i forvejen... hvorfor skal man nu også til at binde sig til spil og andet...
efter min snævre og "elitære" mening er spil idag for åbenlyst... og de små pseudo gevinster virker til at være ret identiske uanset hva for et spil man spiller...
jeg har købt mig en mac fordi det rent faktisk er den eneste platform der holder til at tænke abstrakt uden at skulle tænke computer samtidigt...
dette gør at jeg kan få vilde ideer, og arbejde med de ideer, om de så er grafiske eller musiske...
jeg er jo ikke bare hr. Konsument... som om man ikke konsumere alt muligt lort til hverdag i forvejen... hvorfor skal man nu også til at binde sig til spil og andet...
efter min snævre og "elitære" mening er spil idag for åbenlyst... og de små pseudo gevinster virker til at være ret identiske uanset hva for et spil man spiller...
jeg har købt mig en mac fordi det rent faktisk er den eneste platform der holder til at tænke abstrakt uden at skulle tænke computer samtidigt...
dette gør at jeg kan få vilde ideer, og arbejde med de ideer, om de så er grafiske eller musiske...
Defcon og Eve Online, men spiller stort set kun på min pc, synes ikke Apple egner sig til det, de er tilsyneladende 30 år bagefter på hardwarefronten, jeg venter og venter og venter på, at der kommer en Mac Book Pro med i7, men ak, det kan ikke lade sig gøre endnu, total dårlig stil.
Mulpacha (26) skrev:eh... hvor er muligheden "Jeg har ingen MAC"?
Nu hedder jo overskriften jo DIN Mac. Hvis ikke du har en Mac, er det slet ikke relevant for dig at stemme.
Desuden er det nemmere at udlede, hvor mange procent, der bruger SIN Mac til at spille spil på, hvis ikke de folk er nødt til at tilkendegive, at de har en Mac, skal stemme. Entiendes?
#27 bortset fra at folk der ikke har en mac, måske føler sig nødsaget til at vælge nej, når de ikke har muligheden for at svare: "Jeg er en nærig fattigrøv" eller "Jeg har ikke en mac"
Resultatet er at fordi folk ikke har en mulighed for at svare sig ude af afstemningen, så vil de svare så godt de kan. Dette skyldes at folk er ude af stand til at lade være med at klikke på knapper.
Resultatet er at fordi folk ikke har en mulighed for at svare sig ude af afstemningen, så vil de svare så godt de kan. Dette skyldes at folk er ude af stand til at lade være med at klikke på knapper.
Norrah (6) skrev:#5 Move away poor person..
Norrah (28) skrev:...når de ikke har muligheden for at svare: "Jeg er en nærig fattigrøv"
Forstår ikke helt dine udtalelser? Mener du at alle absolut vil have en mac, og den eneste grund til at de ikke her en, er fordi de er på røven?
Det forklarer jo det faktum at man aldrig ser en studerende med en mac? Hov vent...
Jeg vil vædde på, at der er mange herinde som ikke har en mac, men som tjener væsentligt mere end du gør...
Norrah (30) skrev:Gad vide hvorfor jeg kunne finde på det?
Aner det ikke. Derfor jeg spurgte.
Men der er vel ingen tvivl om at mac ligger i et lidt højere prisleje end et tilsvarende andet mærke. Dog er prisen stadigt nede i et leje, hvor stort set alle kan være med. Så tvivler på det er prisen der afholder folk fra at købe mac.
Det svarer til at jeg kalder dig en fattigrøv fordi du går i ab fabrik Hugo Boss jakkesæt, og ikke i f.eks. Jon Green skræddersyede jakkesæt. Well, lige med dig et dårligt eksempel, for havde du haft råd (Ha ha ha fattigrøv), ville du sikkert hellere det.
Men flertallet ville være fløjtende ligeglade med mærket af jakkesættet, da det blot skal opfylde deres basale behov.
At din begrundelse højst sandsynligt kun var for at provokere vælger jeg så at ignorere :-)
#14 Hvad er det for noget pis at lukke ud.
En Mac Pro SOM ER STANDARD hardware, er sq da kraftigere end de fleste PC'er du kan købe færdigbygget, og endda de fleste der selv bygger en PC.
En Mac Pro SOM ER STANDARD hardware, er sq da kraftigere end de fleste PC'er du kan købe færdigbygget, og endda de fleste der selv bygger en PC.
#37 Jaaa, altså der er for mange varriabler til at jeg kan kalde det han siger for en "sandhed", men der er da noget i det han siger, hvis man må give enkelte undtagelser.
F.eks. er det mildest talt latterligt at en 20.000kr maskine kommer som standard med 3gb ram, specielt i et styresystem som OS X, der virkelig nyder godt af meget ram.
F.eks. er det mildest talt latterligt at en 20.000kr maskine kommer som standard med 3gb ram, specielt i et styresystem som OS X, der virkelig nyder godt af meget ram.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.