mboost-dp1

Bedste version af Hitchhiker's Guide to the Galaxy?

Gå til bund
Gravatar #51 - Dica
15. dec. 2005 15:12
#50 Tillad mig lige at informere om at der findes en spoiler-funktion her på boardet, så folk der evt. ikke har læst historien har mulighed for at gøre det uden at få spoleret et af de helt store plots.
Gravatar #52 - El_Coyote
15. dec. 2005 18:30
det jeg syntes var fedest i filmen var at marvin fra tv-serien stod i kø til administrationen på vogsphere - lidt easter-egg agtigt.

og kommentaren "I got this terrible pain in all the diodes down my left side" manglede også lidt.
men tager man i betragtning (som douglas adams også skriver i the ultimate hitchhikers guide to the galaxy) at historien har været forskællig(forkert) hver gang han har genfortalt den, så kommer filmen jo til sin ret alligevel!

Douglas skrev jo også det meste af manuskriptet til filmen inden han døde.
så jeg syntes filmen var super (grinte dog mest af hørespillet som jeg har som fast inventar på min ipod :)). designet af marvin er og bliver dog det værste i den film :)
Gravatar #53 - ZM4573R
16. dec. 2005 13:34
Skulle da give den en chance og folk har helt pjattede med den og ville have mig med ind for at se den.. :/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login