mboost-dp1
Bedste version af Hitchhiker's Guide to the Galaxy?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
det jeg syntes var fedest i filmen var at marvin fra tv-serien stod i kø til administrationen på vogsphere - lidt easter-egg agtigt.
og kommentaren "I got this terrible pain in all the diodes down my left side" manglede også lidt.
men tager man i betragtning (som douglas adams også skriver i the ultimate hitchhikers guide to the galaxy) at historien har været forskællig(forkert) hver gang han har genfortalt den, så kommer filmen jo til sin ret alligevel!
Douglas skrev jo også det meste af manuskriptet til filmen inden han døde.
så jeg syntes filmen var super (grinte dog mest af hørespillet som jeg har som fast inventar på min ipod :)). designet af marvin er og bliver dog det værste i den film :)
og kommentaren "I got this terrible pain in all the diodes down my left side" manglede også lidt.
men tager man i betragtning (som douglas adams også skriver i the ultimate hitchhikers guide to the galaxy) at historien har været forskællig(forkert) hver gang han har genfortalt den, så kommer filmen jo til sin ret alligevel!
Douglas skrev jo også det meste af manuskriptet til filmen inden han døde.
så jeg syntes filmen var super (grinte dog mest af hørespillet som jeg har som fast inventar på min ipod :)). designet af marvin er og bliver dog det værste i den film :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.