mboost-dp1
Bedste SciFi-serie
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
uhh ha
valget stod mellen x-files, alien nation og star trek ds9
men det blev x-files da jeg har haft fornøjelse af den i længenst tid :)
til dem der er int. så kommer den sidste i serien af alien nation på lørdag på tv2 (de har sent hele serien :)
valget stod mellen x-files, alien nation og star trek ds9
men det blev x-files da jeg har haft fornøjelse af den i længenst tid :)
til dem der er int. så kommer den sidste i serien af alien nation på lørdag på tv2 (de har sent hele serien :)
Giver folk ret i at Farscape er god.
Men mit valg falder helt klart på ST:DS9.
Synes for det første at selve serien er skide god. Historierne er væsentligt bedre end dem man finder i andre ST spinoffs og så er karaktererne også velvalgte.
Skal så også siges at jeg er stor fan af ST så naturligt for mig at stemme på en ST spinoff...
Men mit valg falder helt klart på ST:DS9.
Synes for det første at selve serien er skide god. Historierne er væsentligt bedre end dem man finder i andre ST spinoffs og så er karaktererne også velvalgte.
Skal så også siges at jeg er stor fan af ST så naturligt for mig at stemme på en ST spinoff...
Bare bittert at Dark Angel ikke kommer med flere afsnit.
FOX har valgt at stoppe serien.. gammel nyhed ved det godt.. :)
FOX har valgt at stoppe serien.. gammel nyhed ved det godt.. :)
miklos:
Farscape er middelmådig, i forhold til Babylon 5 blegner den fuldstændigt.
Forklar hvorfor du mener farscape er så fed, teknisk set er den da ikke særlig sej, mener jeg.
Farscape er middelmådig, i forhold til Babylon 5 blegner den fuldstændigt.
Forklar hvorfor du mener farscape er så fed, teknisk set er den da ikke særlig sej, mener jeg.
Var der flere af de små læsere der havde været gamle nok til at vide hvad den gode gamle V stod for, så var der slet ingen grund til at have en afstemning.
V var for kewl, og har lyst til til at holde en videokavalkade i nær fremtid ;)
V var for kewl, og har lyst til til at holde en videokavalkade i nær fremtid ;)
Lexx var kanon fik min stemme
battlestar galactica var sjovt i sm* doser
V VAR kanon syne ssgu det er lidt tamt i dag
X-Files ok
DS9 stinker
TNG godt
Babylon 5 kedeligt
Dark skies stank
Dark angel ok
red dwarf sjovt
battlestar galactica var sjovt i sm* doser
V VAR kanon syne ssgu det er lidt tamt i dag
X-Files ok
DS9 stinker
TNG godt
Babylon 5 kedeligt
Dark skies stank
Dark angel ok
red dwarf sjovt
Hvorfor er der så mange Star Treks's i den poll???
Er det ikke kun en serie om et latterligt rumskib, en skaldet mand i en grim stol og en grim gut med spidse øre?
Er det ikke kun en serie om et latterligt rumskib, en skaldet mand i en grim stol og en grim gut med spidse øre?
Disky:
Som nævnt senere i forummet, så tror jeg sgu ikke den ville være så sjov at se nu til dags.
Til sammenligning så var den "allerbedste" film da jeg var lille uden sammenligning American Ninja, har sidenhen set den efter jeg blev ældre...Hold kæft en sucky-sucky film! ;)
Tror egentlig bare jeg skal beholde mit søde minde om V, men undgå at gense serien!
Som nævnt senere i forummet, så tror jeg sgu ikke den ville være så sjov at se nu til dags.
Til sammenligning så var den "allerbedste" film da jeg var lille uden sammenligning American Ninja, har sidenhen set den efter jeg blev ældre...Hold kæft en sucky-sucky film! ;)
Tror egentlig bare jeg skal beholde mit søde minde om V, men undgå at gense serien!
Da klart den gamle serie "V" som er den fedeste :)
Ellers Star Trek : Enterprise, er også en rigtig god serie, selvom jeg absolut ikke er trekkie.
X-files, yes, første og anden sæson, men til sidst er det da for latterligt ...
Ellers Star Trek : Enterprise, er også en rigtig god serie, selvom jeg absolut ikke er trekkie.
X-files, yes, første og anden sæson, men til sidst er det da for latterligt ...
HVOR FANDEN ER STARGATE SG-1 ?!?!?min alltime favorit scifi serie og så gidder i slet ik ha den i jeres vote ... *snøfte* bliver helt ked af det...
håber i kommer med en ny vote snart lidt ala det samme hvor stargate sg-1 er med ;)
håber i kommer med en ny vote snart lidt ala det samme hvor stargate sg-1 er med ;)
Ja - Battlestar Galactica og Lexx mangler klart på listen - eneste problem er, hvilken en man så skulle vælge.
Lexx: Hende halvtyskeren med det lyseblå hår var da udemærket - husker specielt en bade-scene... mmmmmm. Rigtig rådden CG og effekter var også med til at hive oplevelsen op. Perfekt drukfilm, faktisk.
BG: Uforglemmelige minder. Det er bare trist, at Star Trek vandt i det lange løb.
Mon ikke man kunne få Zulu til at tage serierne op? :)
Lexx: Hende halvtyskeren med det lyseblå hår var da udemærket - husker specielt en bade-scene... mmmmmm. Rigtig rådden CG og effekter var også med til at hive oplevelsen op. Perfekt drukfilm, faktisk.
BG: Uforglemmelige minder. Det er bare trist, at Star Trek vandt i det lange løb.
Mon ikke man kunne få Zulu til at tage serierne op? :)
jeg kender sq ikke så mange af sci-fi serier, men jeg har da set noget!
Men jeg fatter sq ik hvad der er ved Star Trek! det er sq da mere røvsygt en glamour og these are the days of our lives!!
2talt MEGA røvkedeligt!
men det er jo bare min mening;)
Men jeg fatter sq ik hvad der er ved Star Trek! det er sq da mere røvsygt en glamour og these are the days of our lives!!
2talt MEGA røvkedeligt!
men det er jo bare min mening;)
Babylon 5 rocks! - en storyarc der spænder 5 sæsoner og ikke bare bliver gentagelser af sig selv *host*star-trek*host* .
Farscape dog på en tæt andenplads, fede skuespillere - især Scorpius ....han ER da nuttet
Farscape dog på en tæt andenplads, fede skuespillere - især Scorpius ....han ER da nuttet
Bab 5 er helt klart den bedste. Skod at den blev cancelled til sidst. Crusade så ganske udemærket ud.
Og da Babylon 5's univers er en smule mere "realistisk" end StarTrek, er det helt klar min favorit.
Men både LEXX og Farscape er da heller ikke ringe. LEXX er specielt, Farscape har humor.
Og da Babylon 5's univers er en smule mere "realistisk" end StarTrek, er det helt klar min favorit.
Men både LEXX og Farscape er da heller ikke ringe. LEXX er specielt, Farscape har humor.
Ok nu rabler det da FULDSTÆNDIGT for newz.dk.... de har glemt den fedeste sci-fi serie ever ????
STARGÅTE SG-1
STARGÅTE SG-1
Det er trist at newz's læsere ikke er gamle nok til at have set "V"
V er den fedeste serie, men hold da op hvor den holder hvis man ser hele skidtet på en weekend, der er noget i den historie som er alt for sejt...
V er den fedeste serie, men hold da op hvor den holder hvis man ser hele skidtet på en weekend, der er noget i den historie som er alt for sejt...
Tjah jeg ved ik just om den er bedst men jeg stemte på X-files for det den serie jeg kender bedst :)
... og hvor er Firefly? At der kun er sendt 3 afsnit, gør ikke serien mindre eksisterende (eller mindre lovende).
Men selvfølgelig har man været nødt til at lave et redaktionelt valg af hvilke serier, der skulle med - ellers ville listen jo blive endnu voldsomt længere, end den allerede er.
Men selvfølgelig har man været nødt til at lave et redaktionelt valg af hvilke serier, der skulle med - ellers ville listen jo blive endnu voldsomt længere, end den allerede er.
Kan ik forstå at det er uenighed.
Altså helt ærligt über serien over dem alle er da helt klart
RED DWARF!!!!
HALAL_slagteren
Altså helt ærligt über serien over dem alle er da helt klart
RED DWARF!!!!
HALAL_slagteren
OK, så vanker der fandme bank! Hvem er alle de konfirmander der har stemt på X-files???
(OK, indrømmet sæson 1 var da iorden. Men siden er det da vist gået stærkt ned ad bakke!!!)
(OK, indrømmet sæson 1 var da iorden. Men siden er det da vist gået stærkt ned ad bakke!!!)
<STRONG>Jeg ved ikke hvad der går galt.. men mini-serier tæller åbentbart ikke med.. ellers er DUNE da helt åbentlyst den sejeste</STRONG>
synes nu eller sæson 1 er ringe har næsten lige lånt den på video og den er sgu ikke så god som jeg husker
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.