mboost-dp1
Bedste energidrik?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
jeg drikker hustler - det kostede 30 kroner for 6*0.5 liter, dvs 5 kroner for en halv liter.. i forhold til red bull, der koster 12 kr+ for 0.25 ... gider jeg sq ik betale, der er sikkert det samme i.
desuden lavede "rene ord for pengene" en undersøgelse or so, der er mere opkvikkende stof i cacao end i alle energi drinksne..
desuden lavede "rene ord for pengene" en undersøgelse or so, der er mere opkvikkende stof i cacao end i alle energi drinksne..
Jeg kunne bare godt tænke mig at man kunne få de gode gamle Cult (den der var cola-farvet), men nej.. Dem man køber idag smager næsten som Bawls og det er ikke værd at røre ved.
Mountain Dew.. Som man desværre forelsker sig håbløst i hvis man kommer til USA.. Desværre har jeg ikke fundet nogen steder at købe det i Europa.. :/..
Er ikke lige ekspert på energidrinks, og drikker heller ik kaffe:P Men en ting er da sikkert: Der findes tonsvis af forskellige opkvikkende midler, som har "forskellige" måder at give energi til kroppen og hjernen på! Jeg mener, kaffe er nok noget af det bedste til at kvikke hjernen op, af de ting der er nævnt i listen, men Hvis du skal lave noget meget fysisk krævende ville jeg da klart foretrække noget med Druesukker istedet for Koffein! F.eks drikker jeg altid Faxe Kondi, eller almindelig billig harboe topform da det indeholder druesukker, før et Cross-løb, da det hjælper på min energi på en sådan måde at jeg ikke syrer lige så nemt til i musklerne! Drikker jeg derimod Cola inden et sådant løb har jeg energi til de første 5 minutter, fordi den energi du får fra sukkeret i en cola langt fra er tilstrækkeligt! ;)
Btw. hvorfor faen er Faxe kondi ik under den afstemning, eller Harboe Topform:P
Btw. hvorfor faen er Faxe kondi ik under den afstemning, eller Harboe Topform:P
Jeg går oldschool, og svarer Kaffe.
Det eneste der kan kvikke mig op, og samtidig smage godt.
Jeg kan generelt ikke lide smagen af kemikalier.
Det eneste der kan kvikke mig op, og samtidig smage godt.
Jeg kan generelt ikke lide smagen af kemikalier.
Det her er det tætteste opløb mellem 2 svar, jeg mindes nogen sinde at have set i en afstemning på newz:)
#66 + #67
i såfald kan man godt helme til mine koffeinpiller.
det er nogen jeg lavede, i fordums tid, da jeg gik på HTX.
De er temmelig koncentrerede.
der skal nok 10-15 til. men du kan godt dø af dem!
ca 50-50 klinisk koffein, og druesukker.
Smager af lort (bittert) koffein er jo det, der gør cola bitter!
vi prøvede at lave noget sukker coating, men det gik ikke helt godt :)
/Kyndal
i såfald kan man godt helme til mine koffeinpiller.
det er nogen jeg lavede, i fordums tid, da jeg gik på HTX.
De er temmelig koncentrerede.
der skal nok 10-15 til. men du kan godt dø af dem!
ca 50-50 klinisk koffein, og druesukker.
Smager af lort (bittert) koffein er jo det, der gør cola bitter!
vi prøvede at lave noget sukker coating, men det gik ikke helt godt :)
/Kyndal
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.