mboost-dp1
Arbejder du professionelt med it?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Er fulltimer htx student, så nææ, medmindre "professionelt" betyder at man bruger 80 % af tiden i skolen på newz :P
Er snart færdig som Datafagtekniker, sidder primært og arbejder med TYPO3 på min læreplads.
Udover det, er der diverse servere at holde styr på. Linux, med apache, database, navne servere, osv.
Har en masse at gøre med domæne registrering, siden vi er et hosting firma.
Så, Ja, arbejder med professionelt IT.
Udover det, er der diverse servere at holde styr på. Linux, med apache, database, navne servere, osv.
Har en masse at gøre med domæne registrering, siden vi er et hosting firma.
Så, Ja, arbejder med professionelt IT.
Jeg arbejder som salgselev i Metro Tranbjerg - så et eller andet sted arbejder jeg med IT på et professionelt plan - det er dog kun med rådgivning og så er det håndtering af kundeklagerne.
Jeg ville skelne mellem:
- dem som arbejder med X (økonomi, salg, etc.etc.) og bruger
IT til at producere X
- dem som arbejder med IT d.v.s. leverer en IT ydelse (udvikling
eller drift) til andre enten eksterne eller interne
Hvis den første kategori skal tælles med, så er der mange som
arbejder professionelt med IT i Danmark.
- dem som arbejder med X (økonomi, salg, etc.etc.) og bruger
IT til at producere X
- dem som arbejder med IT d.v.s. leverer en IT ydelse (udvikling
eller drift) til andre enten eksterne eller interne
Hvis den første kategori skal tælles med, så er der mange som
arbejder professionelt med IT i Danmark.
Lidt interessant poll, synes jeg - specielt fordi ligenu er der færrest nej'er.
Arbejder med IT - og har gjort det i 7-8 år (*sigh* godt man ikke føler sig gammel).
And for the record, jeg hører vist til #12's nummer 2 - de andre kalder vi brugere, og dem ser vi pr definition ned på. ;)
Arbejder med IT - og har gjort det i 7-8 år (*sigh* godt man ikke føler sig gammel).