mboost-dp1
Aprilsnaren var ...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
well... siden i går var min absolut hadedag på hele året (fordi man ikke kan stole på nogen overhovedet), så troede jeg ikke lige på den med det samme, men efter jeg havde været inde på ebs side og kigge. så var jeg en smule overbevist, men så kom jeg jo til at kigge på alle kommentarene :p
Ellers nice nok I havde fået eb til at skrive det
Ellers nice nok I havde fået eb til at skrive det
Hehe Invader... Så kan du godt vinke farvel til den lovede bil og den lovede badeferie... Samt at man med en kobbertråd kan 10-doble hastigeheden på sin CPU :)
Selv efter at have læst 3-4 indlæg med "Ha! Det må være en aprilsnar" troede jeg stadig på den.. Det viser vel lidt om hvem man stoler mest på, og måske hvor lidt man forstår lige netop dén type humor.. ;)
Det var da for uopfindsomt... var der nogen der kan sige hol.dk??? de lavede den samme... hvos det var hol.dk der kom som nummer 2 ja så er det ok... men ellers... ta' jer lige sammen... i kunne da godt finde på noget bedre det sker jo kun en gang om året
hehe... ja ja.... men stadig... først går jeg på newz.dk (cføli) og lige bagefter på hol.dk.... også har de næsten samme aprilsnar... ÆV...
#19:
Som Gruesome siger, HardwareOnline.dk havde ikke gjort sig umage overhovedet, den virksomhed der overtog dem eksisterede ikke (det er sgu da ikke svært at finde en hardwareudbyder at allierede sig med, det giver trods alt omtale) - og flere dele var gennemført plat.
Som Gruesome siger, HardwareOnline.dk havde ikke gjort sig umage overhovedet, den virksomhed der overtog dem eksisterede ikke (det er sgu da ikke svært at finde en hardwareudbyder at allierede sig med, det giver trods alt omtale) - og flere dele var gennemført plat.
ja me2... newz.dk var bedre men stadig en kopi efter min mening... når men jeg vil spille lidt vietcong... hej hej
bliver ham fra EB så fyret nu :D
ffs renegade, så lav din egen og få EB med på spøgen, GH HF.
Og ja newz.dk aprilsnar var en kopi, for mange sider laver den med at de er blivet købt op, og sådan har det været i mange år og hvad så?? Den var jo sjov :) Men ok humør er en smagsag....men vi andre syntes altså den var sjov og godt lavet.
ffs renegade, så lav din egen og få EB med på spøgen, GH HF.
Og ja newz.dk aprilsnar var en kopi, for mange sider laver den med at de er blivet købt op, og sådan har det været i mange år og hvad så?? Den var jo sjov :) Men ok humør er en smagsag....men vi andre syntes altså den var sjov og godt lavet.
Var forberedt fra morgenstunden..
"Ingen skal tage røven på mig idag med en lam joke"
.. Men et godt forsøg ellers, selvom I (forhåbentlig) aldrig kunne finde på at sælge til EB, ikke ligefrem den fedeste nyhedsformidler!
"Ingen skal tage røven på mig idag med en lam joke"
.. Men et godt forsøg ellers, selvom I (forhåbentlig) aldrig kunne finde på at sælge til EB, ikke ligefrem den fedeste nyhedsformidler!
Jeg fik nu et shock igår morges .. da Slashdot bragte "nyheden" om at ROTK blev skudt 6 måneder ... damn tids zoner !! >:O
Hmm... Jeg stod da op kl halv 8 og var pisse skuffet over de kedelige Newz.DK folk. Men de var dog ikke så kedelige som forventet... bare lidt langsome! :P
Alletiders Aprilsnar! Glæder mig allerede til næste April.
/TuXP
Alletiders Aprilsnar! Glæder mig allerede til næste April.
/TuXP
Hvem er det lige som nævnte det forbudte ord?! Arbejde er bandlyst, man skal kun møde på job, og LADE som om man laver noget aktivt. Hvis der kommer en gut hen og spørger hvad man laver, så hiver man lige et 50 sidet dokument med ren ASCII kode frem, og siger du leder efter en komma fejl.... :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.