mboost-dp1
Ægteskabelig status
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle vælge kæreste eller single med "barn", men jeg endte dog alligevel med kæreste.
Well ... Nu har bøsser (og almindelige) sex i endetarmen. Så der kan du ikke lige sammenligne med urinrøret.
At nogen så synes at analsex er lig med lort, og er klamt. Well, synd for dem.
Well ... Nu har bøsser (og almindelige) sex i endetarmen. Så der kan du ikke lige sammenligne med urinrøret.
At nogen så synes at analsex er lig med lort, og er klamt. Well, synd for dem.
Du misforstår. Jeg er træt af lighedstegnets mellem bøssesex og lort. Jeg har haft sex, som bøsse, siden 8. klasse og renlighed gør en del.
Enhver bøsse med respekt for sig selv har en røvspuler liggende og tager et bad med denne før sex. Og vupti så er problemet løst. Hvis man ser DRs Bøssestudier så vil man i første episode blive introduceret for filejsen. Det er top simpelt.
Min analogi var nærmere et forsøg på at lave en urealistisk latterlig sammenligning da jeg finder heteroseksuelles tanke om at bøssesex = lort for mindst lige så latterlig (som tanken som at heteroer har sex i urinrøret).
Du misforstår. Jeg er træt af lighedstegnets mellem bøssesex og lort. Jeg har haft sex, som bøsse, siden 8. klasse og renlighed gør en del.
Enhver bøsse med respekt for sig selv har en røvspuler liggende og tager et bad med denne før sex. Og vupti så er problemet løst. Hvis man ser DRs Bøssestudier så vil man i første episode blive introduceret for filejsen. Det er top simpelt.
Min analogi var nærmere et forsøg på at lave en urealistisk latterlig sammenligning da jeg finder heteroseksuelles tanke om at bøssesex = lort for mindst lige så latterlig (som tanken som at heteroer har sex i urinrøret).
Åh ja... Endnu en bøsse der har ondt i røven over noget en heteroseksuel siger/skriver...
SE MIG - SE MIG - SE MIG - JEG ER BØSSE!!!!!111
Get over it!
Men problemet er måske, at der også er mange heteroseksuelle der dyrker analsex, og i vil have det for jer selv? Er det fordi i vil være særlige? Beklager, men det er i sgu bare ikke.
Og Selvfølgelig har i ikke lort på pikken, lort er jo kedeligt brunt, og ikke spor regnbueagtig, sådan som Apples gamle logo var det.
SE MIG - SE MIG - SE MIG - JEG ER BØSSE!!!!!111
Get over it!
Men problemet er måske, at der også er mange heteroseksuelle der dyrker analsex, og i vil have det for jer selv? Er det fordi i vil være særlige? Beklager, men det er i sgu bare ikke.
Og Selvfølgelig har i ikke lort på pikken, lort er jo kedeligt brunt, og ikke spor regnbueagtig, sådan som Apples gamle logo var det.
Single blev der svaret herfra. Har endnu ikke fundet nogen der vil trækkes med mig :P. Og har det egt fint nok med det selvom at der da også gerne skulle stiftes noget familie mm på et tidspunkt.
En af hver? Hvad er bedst, og hvad er nemmest?
Er det forøvrigt et krav at man har jagttegn, eller på anden måde er i besiddelse af våben når ens pigebørn kommer i løbetid?
En af hver? Hvad er bedst, og hvad er nemmest?
Er det forøvrigt et krav at man har jagttegn, eller på anden måde er i besiddelse af våben når ens pigebørn kommer i løbetid?
Jeg nyder min kæreste så længe, jeg kan, inden hun på magisk vis "glemmer" at tage p-pillerne / skal-vi-ikke-gøre-det-uden-gummi-denne-gang sex.
Dejligt at have en hunkøns-kæreste, som jeg kan spille computer med, så jeg ikke skal opgive alt mit nørderi for at tilbringe kvalitetstid med hende.
Og hunkønnet er garanteret lesbisk.
Dejligt at have en hunkøns-kæreste, som jeg kan spille computer med, så jeg ikke skal opgive alt mit nørderi for at tilbringe kvalitetstid med hende.
arne_v (13) skrev:Med 9999 single hankøn og 1 single hunkøn??
:-)
Og hunkønnet er garanteret lesbisk.
Kian (23) skrev:#22
Klap nu i! Hvorfor tror heteroer at man som bøsse gør alt for at ha sex med lort på? Kender i ikke til bad? renlighed?
Det overrasker mig gang på gang at heteroer altid tror vi har lort med når vi har sex. Knepper I så kvinder i urinrøret?
Man kan vælge at tage mega meget på vej og føle sig overdrevet forurettet. Eller man kan læse mit svar til artiklen som lidt tosserier.
Det var ikke had mod homoseksuelle, men man skal altid undskylde for nogle få særlinge (særlinge fordi de tager alt så fucking nært - dét skulle så også forklares, så jeg ikke kalder homoseksuelle for særlinge).
Jeg har både venner og veninder som er homoseksuelle, som jeg holder af for den måde de er på, ikke grundet deres seksualitet. For den er for mig underordnet.
Men okay Kian, nu ved vi at du er til dit eget køn. Tillykke, du er frigjort, du er et SÅ meget bedre menneske end os andre - og du spiser sikkert kun paleo og økologisk og har et sponserbarn i Swahililand. Må jeg ikke nok være din fan, jeg kan så godt lide folk som føler sig urimeligt forurettede...
Kian (26) skrev:#24
OK, har aldrig før i mit liv hørt om en røvspuler. I det hele taget var dette meget mere information end jeg ønskede at få.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.