mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fordi det ikke har den mindste sammenhæng med pizza, og du antager at vi mener hjemmelavet er bedst i din overdrivelse, på trods af ingen har sagt noget i den stil.Ronson ⅍ (26598) skrev:Hvorfor mener du det er tåbeligt?
Men det er vel bare endnu et af dine forsøg på at være sjov.
Magten (26601) skrev:Fordi det ikke har den mindste sammenhæng med pizza
Nej, man kan da slet ikke sammenligne at købe færdigproducerede ting og selv sammensætte dem. Slet ikke...
Jo, det kan man egentlig godt, Magten.
Ting bliver altså ikke bedre bare fordi man selv blander ingredienserne.
Og lige om lidt kommer "Hvor skriver jeg det?" (som den plejer) så den kan jeg lige så godt tage med det samme.
Her skriver du f.eks. at hjemmelavet pizza altid smager bedre:
Magten (26571) skrev:Det smager med garanti bedre
Og her er din grund til at hjemmelavet pizza med garanti er bedre end frysepizza:
Magten (26576) skrev:Kvalitet.
En eller anden dag lærer du nok at smag er forskellig og at hjemmelavet pizza ikke altid er bedst for os alle :)
Det gjorde jeg ja. Og jeg gjorde det fordi jeg aldrig har mødt nogen der har sagt "Mmm, frysepizza!"Ronson ⅍ (26602) skrev:Her skriver du f.eks. at hjemmelavet pizza altid smager bedre:
Det har jeg så nu.
Der spurgte du ind til min mening så det svar er min mening om frysepizzaer.Ronson ⅍ (26602) skrev:Og her er din grund til at hjemmelavet pizza med garanti er bedre end frysepizza:
Men at sammenligne pizza med alt muligt andet for at få ret er sgu tåbeligt. Omvendt så er det jo også tråden til dumme spørgsmål, så det passede vel meget godt ind.
Clauzii (26599) skrev:Enten bruger du elendige råvarer - eller også kan du bare ikke lave pizza.
Well, ofte når jeg har fået "hjemmelavet pizza" har det været noget snask i den halvtyk dej i en bradepande - og der vil jeg fandme give Rune ret, det smager af lort!
@Ronson
Når du siger "hjemmelavet pizza", mener du så kedelig bradepande, eller en der har været på en grill/stenovn? Dem jeg laver på grillen, de får små 5-6 minutter, og bliver (efter min mening) konge gode!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26608) skrev:Well, ofte når jeg har fået "hjemmelavet pizza" har det været noget snask i den halvtyk dej i en bradepande - og der vil jeg fandme give Rune ret, det smager af lort!
I bradepande er der tre vigtige regler:
1: IKKE ud til kanten og selvfølgelig tyndt.
2: Lav med 5 gram gær og lad det hæve i længere tid.
3: Bradepanden skal være helt varm når pizzaen lægges på. Ikke noget med at forme den i en kold pande først ;)
Så er det ligeså godt som en rigtig pizza restaurant, hvad bunden angår, hvis den ellers er lavet med de rigtige ingredienser (durum-mel, lidt oliven(!) olie osv.)
Selv nogle færdige dejtyper kan være glimrende, hvis man ikke kan/vil stå med den selv.
Clauzii (26609) skrev:1: IKKE ud til kanten og selvfølgelig tyndt.
2: Lav med 5 gram gær og lad det hæve i længere tid.
3: Bradepanden skal være helt varm når pizzaen lægges på. Ikke noget med at forme den i en kold pande først ;)
Tre vigtige råd.
Med dem i baghånden, og bare en smule følelse for madlavning, vil en hjemmelavet pizza altid gøre en frysepizza til grin ;)
MarkZ JensenZ SpillerZ
Er DayZ det fedeste spil nogensinde?
Det er lige ved, at jeg tror det. Kom hjem fra job i går ved 1730 tiden, spiste og ellers spillede det spil til klokken 0130. Hvad er fedt spørger I?
Det er bare anderledes ad helvede til
Det er lige ved, at jeg tror det. Kom hjem fra job i går ved 1730 tiden, spiste og ellers spillede det spil til klokken 0130. Hvad er fedt spørger I?
Jeg har oplevet det samme med Dungeon Defenders. Jeg spillede lokalt sammen med en ven hvor klokken lige pludselig var 4 om natten uden vi havde opdaget det. Det er den eneste gang jeg har prøvet det.
Zombie Steve Jobs (26613) skrev:r DayZ det fedeste spil nogensinde?
Selv med en god forståelse for begrebet subjektivt, vil jeg vove at sige, ja... Ja det er det sku!
Zombie Steve Jobs (26613) skrev:MarkZ JensenZ SpillerZ
At er monsterfedt at man bruger så lang tid på at rende rundt og samle ting op og blive dræbt når man endeligt har noget fornuftigt? :P
Kan man tillade sig at sige noget til sin overbo omkring hans "knalderi"?
Jeg kan høre ham og hans kæreste meget tydeligt når dyrker lagengymnastik, specielt ham når han råber "YES" lige inden det er slut. Dog er det hans seng der begynder at irritere mig, primært fordi jeg bliver vækket af den og de har det med at være aktive i tidsrummet 24-02 - også i hverdage.
Jeg er lidt splittet må jeg indrømme.. På den ene side skal de da have lov at knalde igennem, omvendt er det lidt irriterende at få forstyrret sin nattesøvn af det.
Jeg kan høre ham og hans kæreste meget tydeligt når dyrker lagengymnastik, specielt ham når han råber "YES" lige inden det er slut. Dog er det hans seng der begynder at irritere mig, primært fordi jeg bliver vækket af den og de har det med at være aktive i tidsrummet 24-02 - også i hverdage.
Jeg er lidt splittet må jeg indrømme.. På den ene side skal de da have lov at knalde igennem, omvendt er det lidt irriterende at få forstyrret sin nattesøvn af det.
altså, man må vel forvente at kunne sove efter 0000? Jeg vil nok også blive lidt nærrig, de kan vel for fanden gå i gang klokken 22. Synes du skal time det, så du banker på, lige når han kommer til "yes", fuck hans orgasme op og sig, at du ikke kan sove for larmen.
Optag det, få det presset på en vinyl og skub den ind under døren.
http://peecee.dk/uploads/072014/lp.png
http://peecee.dk/uploads/072014/lp.png
Prozel (26623) skrev:Hvor er det billigste sted at få skiftet lightning connector på iPhone 5? Privat eller firma er underordnet, så hvis nogle kender en som kender en.
Det er ikke bare lidt nullermænd du har siddende inde i porten?
Magten (26629) skrev:Kan man få (købe) et /29 subnet hos nogen ISP'er?
Jeg har 5 IP'er hos Fullrate, men jeg kunne godt bruge et range af IP'er istedet for tilfældigt tildelte adresser.
Ret sikker på du godt kan så længe det er en erhvervsforbindelse du køber ved TDC eller Telenor (er de eneste 2 jeg har prøvet ved)
Hmm, tænkte nok man skulle op i en erhvervsforbindelse. Det må blive en anden løsning så :)NightZtorm (26631) skrev:Magten (26629) skrev:Kan man få (købe) et /29 subnet hos nogen ISP'er?
Jeg har 5 IP'er hos Fullrate, men jeg kunne godt bruge et range af IP'er istedet for tilfældigt tildelte adresser.
Ret sikker på du godt kan så længe det er en erhvervsforbindelse du køber ved TDC eller Telenor (er de eneste 2 jeg har prøvet ved)
Magten (26633) skrev:Hmm, tænkte nok man skulle op i en erhvervsforbindelse. Det må blive en anden løsning så :)NightZtorm (26631) skrev:Magten (26629) skrev:Kan man få (købe) et /29 subnet hos nogen ISP'er?
det er ikke sikkert du skal det =) har bare aldrig prøvet at bestille det på en privat =)
Vil give det et skud :)NightZtorm (26634) skrev:det er ikke sikkert du skal det =) har bare aldrig prøvet at bestille det på en privat =)
Er Fitbit de 7-800 kr værd de koster? Jeg har overvejet sådan en Flex fætter i et stykke tid, og nu når de er kommet med en WP app er der jo lidt mere grund til at købe den..
Går folk i seng før kl. 3?Magten (26619) skrev:de har det med at være aktive i tidsrummet 24-02 - også i hverdage.
Claus Jørgensen (26636) skrev:Går folk i seng før kl. 3?
De fleste bor jo i en del af verden, hvor man ikke behøver at arrigt onanere og konstant drikke, for at holde livet ud og derfor kan gå i seng på et normalt tiddsunkt. Oh sverige, dit forpulede lorteland.
Det bliver bedre og bedre for hver Windows-udgave de kommer med, så om 7-10 år er vi der nok :)
Jeg har selv en 11.6" med 1920x1080 opløsning i min laptop, og det er mig en gåde hvorfor de ikke sætter fokus på det og så i det mindste får rettet så deres egne programmer virker ordenligt.
Enten skalerer de slet ikke og så er det lige småt nok (teksten er ok, men knapper kan ikke rammes ordenligt med en finger ved brug af touch. Det sker typisk ved 3. parts programmer grundet deres outdated lortekode) eller også bliver det en omgang blurred pis som præcist er noget af det man gerne vil undgå ved at have en skærm med høj pixel density..
Hvis man så oven i købet har en touch skærm og er glad for at bruge denne, så bliver det nogle gange lidt træls hvis man skal forsøge at ramme knapperne i 3. parts programmer.
Det bliver bedre og bedre for hver Windows-udgave de kommer med, så om 7-10 år er vi der nok :)
Jeg har selv en 11.6" med 1920x1080 opløsning i min laptop, og det er mig en gåde hvorfor de ikke sætter fokus på det og så i det mindste får rettet så deres egne programmer virker ordenligt.
Enten skalerer de slet ikke og så er det lige småt nok (teksten er ok, men knapper kan ikke rammes ordenligt med en finger ved brug af touch. Det sker typisk ved 3. parts programmer grundet deres outdated lortekode) eller også bliver det en omgang blurred pis som præcist er noget af det man gerne vil undgå ved at have en skærm med høj pixel density..
Hvis man så oven i købet har en touch skærm og er glad for at bruge denne, så bliver det nogle gange lidt træls hvis man skal forsøge at ramme knapperne i 3. parts programmer.
Magten (26635) skrev:Er Fitbit de 7-800 kr værd de koster? Jeg har overvejet sådan en Flex fætter i et stykke tid, og nu når de er kommet med en WP app er der jo lidt mere grund til at købe den..
Har en Fitbit One, virker udemærket, og det er da sjovt at følge med i hvad man laver.
I starten er det motiverende, man vil jo gerne nå sine mål, men efter noget tid er det bare.. stats.
Oh, og jeg har en FitBit Aria.
Begge enheder købt for at give tøsen lidt legetøj til hendes konstante fornyede diæter :P
Begge enheder købt for at give tøsen lidt legetøj til hendes konstante fornyede diæter :P
Mark Ridsefast Jensen
Har overvejet at få smurt min telefon ind i det der Kristall-nano-halløj ... Er der nogen der har nogle erfaringer?
Den lokale tele-tosse demonstrerer selv på sin iPhone 5S - med en skruetrækker og hammer ...
Har overvejet at få smurt min telefon ind i det der Kristall-nano-halløj ... Er der nogen der har nogle erfaringer?
Den lokale tele-tosse demonstrerer selv på sin iPhone 5S - med en skruetrækker og hammer ...
SlettetBruger (26643) skrev:Skruetrækker og hammer klare selv basic gorilla glass.
Helt uden ridser o_O
crazy
- edit -
Han bruger en nylonhammer og slår ikke særlig hårdt - de søm havde knap nok lavet en ridse i et stykke ahorn :)
Mark Jensens farfar vil have nyt fjernsyn
Han har set et tilbud i Bilka, på et 4K fjernsyn fra Samsung som Bilka mener hedder 55HU7105. Jeg kan dog ikke finde det modelnummer andre steder- er der nogen der ved hvad for en model Bilka evt mener?
Det er side 58 i avisen: http://www.bilka.dk/avis?id=60f402a2
Mit umiddelbare gæt ud fra billedet og beskrivelsen vil være at det er et HU8005 der er tale om.
Han har set et tilbud i Bilka, på et 4K fjernsyn fra Samsung som Bilka mener hedder 55HU7105. Jeg kan dog ikke finde det modelnummer andre steder- er der nogen der ved hvad for en model Bilka evt mener?
Mit umiddelbare gæt ud fra billedet og beskrivelsen vil være at det er et HU8005 der er tale om.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26642) skrev:MarkRidsefastJensen
Få tossen til at demonstrere det på en uden og en med. Eller endnu bedre, gør det selv.
Jeg synes det lugter af fusk.
Magten (26645) skrev:Mark Jensens farfar vil have nyt fjernsyn
4K?? Hvor står det?
Og købt online 7.999,-...
Side 57 ikke 58, beklager :)
Det er det her: http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/s...
Kan dog se de ogå har 8005 modellen, så det er nok ikke det.
Det er det her: http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/s...
Kan dog se de ogå har 8005 modellen, så det er nok ikke det.
Manofsciencemanoffaith (26646) skrev:Få tossen til at demonstrere det på en uden og en med. Eller endnu bedre, gør det selv.
Jeg synes det lugter af fusk.
Jamen - har ikke lyst til at smadre en skruetrækker i min skærm >_<
Som bonusinfo kan jeg fortælle, at man kunne se de dersens LCD-artifacts som hvis man trykker hårdt på sin bærbarskærm. Var ikke engang klar over at man kunne få det frem på en telefon o_O
Med den nye update til WP kan man selv sætte Snooze tid.
Det var så lidt
http://www.wpcentral.com/snooze-windows-phone
Det var så lidt
http://www.wpcentral.com/snooze-windows-phone
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.