mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ELLERS ubersync! http://peecee.dk/upload/view/430039/full
Ja, hvis der skal være et logo og det ikke skal lige lort, det var nemt i 2003, ved ikke lige hvorfor, det er blevet så mystisk, må rode i html'en i morgen
SlettetBruger (25352) skrev:Tager det lang tid da?
Ja, hvis der skal være et logo og det ikke skal lige lort, det var nemt i 2003, ved ikke lige hvorfor, det er blevet så mystisk, må rode i html'en i morgen
Fjolle (25365) skrev:Ubersync tager kun billeder. Det kan man jo ikke bruge til noget.
Så har de lavet om? Det virkede glimrende sidst jeg brugte det... Facebooks is nazi:
* Facebook allows me to use only the profile pictures. Other info cannot be synced. (eg. emails, phone numbers)
* Facebook users have the option to block one or all apps. If they opt for that, they will be EXCLUDED from your friends list.
Først socialfixer og nu dette. buuh.
Den her har FB vist ikke været efter endnu:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com....
Edit edit edit: det er så til gengæld noget værre fucking lort.
Mark Apple Jensen
Kan man smide en "Apple Thunderbolt Display 27" skærm til en computer uden Thunderbolt? Jeg kan se Thunderbolt bruger samme stik som Mini Displayport, men vil det virke med en ældre Macbook Air fx?
Jeg har set folk skrive at skærmen er bagudkompatibel med Mini Displayport, men at Mini Displayport ikke er kompatibel med Thunderbolt og det derfor ikke virker. Hvad bagudkompatibel så betyder i deres verden kan jeg ikke gennemskue.
Kan man smide en "Apple Thunderbolt Display 27" skærm til en computer uden Thunderbolt? Jeg kan se Thunderbolt bruger samme stik som Mini Displayport, men vil det virke med en ældre Macbook Air fx?
Jeg har set folk skrive at skærmen er bagudkompatibel med Mini Displayport, men at Mini Displayport ikke er kompatibel med Thunderbolt og det derfor ikke virker. Hvad bagudkompatibel så betyder i deres verden kan jeg ikke gennemskue.
Jeg tror ikke du kan. Du kan sætte mini DP i en ny mac, men du kan ikke sætte thunderbolt i en gammel Mac. Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det. Men ellers er der jo Cinema Display. De er næsten ens. Men der må da snart komme en 4K skærm.
Jeg kan forestille mig at bagudkompatibeliteten betyder at den virker med Displayport alene, man mister dog daisychain muligheden.
Dvs det ville være den logiske løsning, men det er jo Apple det her, de tjener ikke penge på at være bagudkompatible.
Dvs det ville være den logiske løsning, men det er jo Apple det her, de tjener ikke penge på at være bagudkompatible.
Så burde man vel også kunne bruge den i en pc (til dem der ikke fatter det, så mener jeg her at Mac ikke er en pc) med en converter til dvi, men det kan man ikke (jeg har prøvet).
XorpiZ (25371) skrev:Nogen der kan anbefale en nano wifi-adapter?
Qw_freak (25373) skrev:SlettetBruger (25372) skrev:Nej, ingen kan anbefale en wifi bandit med en antenne på få mm.
Altså antenne er højst sandsynlig 8 cm lang, men den er foldet godt sammen og har nok ikke den store rækkevidde.....
Købte den her til kæresten. Fungere fint indendørs og fanger signal op til ca. 30 meter igennem en ydermur og ud i haven. Den største fordel er at den sidder i en laptop, men der er ikke noget der stikker ud/kan knække af :P
Mark Backup Jensen
Er der nogen der ved om der er et maks på antal af venner man kan have der laver backup til en på CrashPlan Free? Jeg synes når jeg prøver at tilføje den 5. så kan personen ikke få forbindelse.
Er der nogen der ved om der er et maks på antal af venner man kan have der laver backup til en på CrashPlan Free? Jeg synes når jeg prøver at tilføje den 5. så kan personen ikke få forbindelse.
Mark thomson wd book live Jensen
Jeg prøver at sætte en wd book live op sammen med routeren, en Thomson fra Stofa. WD anbefaler at enable UPnP i routeren. Men hvordan gør jeg det? I routeren kan jeg vælge noget hvor man angiver local og external ip samt start og end port. Det eneste jeg kan finde er en ip til WD booken. Hvilken ip skal angives hvor?
Jeg prøver at sætte en wd book live op sammen med routeren, en Thomson fra Stofa. WD anbefaler at enable UPnP i routeren. Men hvordan gør jeg det? I routeren kan jeg vælge noget hvor man angiver local og external ip samt start og end port. Det eneste jeg kan finde er en ip til WD booken. Hvilken ip skal angives hvor?
snesman (25379) skrev:Mark thomson wd book live Jensen
Inde i selve mybooklive indstillinger kan du selv bestemme hvad WD booken skal have som ip adresse. Du kan tilgå indstillinger ved at skrive: http://mybooklive/UI/login.
snesman (25379) skrev:Mark thomson wd book live Jensen
Selvom jeg også lige har fået Stofa, kam jeg nok ikke hjælpe dig.
Dumt spørgsmål: Hvorfor har jeg fået en Cisco router i stedet for en Thomson? Eller - hvorfor har du fået en Thomson i stedet for en Cisco? Er dit via antennestikket?
Clauzii (25381) skrev:snesman (25379) skrev:Mark thomson wd book live Jensen
Selvom jeg også lige har fået Stofa, kam jeg nok ikke hjælpe dig.
Dumt spørgsmål: Hvorfor har jeg fået en Cisco router i stedet for en Thomson? Eller - hvorfor har du fået en Thomson i stedet for en Cisco? Er dit via antennestikket?
Jeg har også Stofa og Cisco EPC3925 modem med antennestik.
Edit.
Men jeg må også lige fortælle at jeg bruger Airport Extreme i bridge mode og Airport Express til at forlænge Airport Extreme netværket.
MARK JENSEN OG KRYDSPLATFORM VOIP
Findes der noget, udover Viber og Skype, som har et anseeligt antal brugere? Synes begge har deres problemer, Skype holder satme godt fast i forbindelsen, hvis man gider at vente de der 20-30 sekunder, men er totalt uforudsigelig, når det kommer til, om man får opkaldet eller ej, Viber er bare skod, folk i den anden enden lyder ofte som om de har haft en hjerneblødning og er ved at lære at tale igen.
Alternativer?
Findes der noget, udover Viber og Skype, som har et anseeligt antal brugere? Synes begge har deres problemer, Skype holder satme godt fast i forbindelsen, hvis man gider at vente de der 20-30 sekunder, men er totalt uforudsigelig, når det kommer til, om man får opkaldet eller ej, Viber er bare skod, folk i den anden enden lyder ofte som om de har haft en hjerneblødning og er ved at lære at tale igen.
Alternativer?
1. Ja
2. Nej, du skal bruge Origin klienten. Men du kan godt lave en backup af et spil, for så derefter at installere det på en anden pc.
http://www.overclock.net/t/1243814/thread-how-to-b...
2. Nej, du skal bruge Origin klienten. Men du kan godt lave en backup af et spil, for så derefter at installere det på en anden pc.
kinaholm (25386) skrev:1. Ja
Fandt svaret - Ja det skal man indtil spillet er verificeret. Ok, så må der lige rykkes lidt rundt.
http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/... ?
Den bruger godt nok Wattatt, og det er jeg ikke helt sikker op om de leverer i Danmark.
Den bruger godt nok Wattatt, og det er jeg ikke helt sikker op om de leverer i Danmark.
En router med USB? En ethernet > USB converter? Så en på proshop til en hundredemand eller noget i den stil.
En router med USB? En ethernet > USB converter? Så en på proshop til en hundredemand eller noget i den stil.
Ronson (25389) skrev:Ja, det kaldes en HTPC.
Det var ligesom det jeg gerne ville undgå. TV markedet er simpelthen så skide 20th century i teknologien, men havde håbet på et svar der var anderledes end det man fik i 90'erne
fjols (25391) skrev:Måske HDHomeRun
Spændende, men det faktum at der skal en seperat pc til at optage /afspille ødelægger lidt hele ideen, så kan man næsten lige så godt lave en HTPC.
Fjolle (25390) skrev:http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/set-top-box/set-top-box/STB-E7900M/XU-spec ?
Som jeg kan læse mig til er optagelser DRM'ed, og man kan derfor ikke flytte dem via netværket, så det virker lidt meningsløst ... derudover ser den rigtig fed ud.
Ser brugergrænsefladen for musik-app'en i ren Android sådan her ud? Eller er det bare i emulatoren?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.