mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Protip fra en der har spenderet over 10k på det skidt:
Kig på "normale" alternativer, som sko fra VivoBarefoot.
Her kommer man nemlig ikke ud for hvad er min største klage: bare der ligger den mindste smule fugt på jorden; får man våde tæer.
Det gir ikke helt den samme barfods oplevelse, men det er tæt på; selv i de tykke trail/vinter udgaver (vivobarefoot offroad mid) kan jeg gå forfodsgang i.
Tillægs-plus: du slipper for at købe overpriced tå-sokker.
VivoBarefoot kan købes fra Amazon.co.uk
(Se modellerne på vivobarefoot.com - men vær tålmodig, de har for nyligt lavet deres hjemmeside om til lort :p)
Fivefingers;
Spyridon er min favorit, men til 1200kr er den lidt hård at lægge ud med. KSO er klassikeren, og kan skaffes for 800.
For 750 ka du være heldig at få SeeYa, med 2x sokker til 750. (Under sektionen "vinter og udsalgsmodeller")
Alun.dk er den danske importør.
Ang. Størrelse har det passet med andre sko, lige med undtagelse af Classics serien, har jeg skulle en størrelse op (43 til 44) tror måske det samme gælder for KSO'en; det er samme sål.
Kig på "normale" alternativer, som sko fra VivoBarefoot.
Her kommer man nemlig ikke ud for hvad er min største klage: bare der ligger den mindste smule fugt på jorden; får man våde tæer.
Det gir ikke helt den samme barfods oplevelse, men det er tæt på; selv i de tykke trail/vinter udgaver (vivobarefoot offroad mid) kan jeg gå forfodsgang i.
Tillægs-plus: du slipper for at købe overpriced tå-sokker.
VivoBarefoot kan købes fra Amazon.co.uk
(Se modellerne på vivobarefoot.com - men vær tålmodig, de har for nyligt lavet deres hjemmeside om til lort :p)
Fivefingers;
Spyridon er min favorit, men til 1200kr er den lidt hård at lægge ud med. KSO er klassikeren, og kan skaffes for 800.
For 750 ka du være heldig at få SeeYa, med 2x sokker til 750. (Under sektionen "vinter og udsalgsmodeller")
Alun.dk er den danske importør.
Ang. Størrelse har det passet med andre sko, lige med undtagelse af Classics serien, har jeg skulle en størrelse op (43 til 44) tror måske det samme gælder for KSO'en; det er samme sål.
Thoroughbreed (23500) skrev:It's a joke ... Right?
No, it's totally legit
http://www.thesecretpulse.com/wp-content/uploads/2...
Thoroughbreed (23500) skrev:Snak med Porren om det. Men speed er imho meget gode, men KSO er vist markedsført som "standard"
Hmmm... KSO kunne være et bud, men de føles mere som sandaler end som sko.
SlettetBruger (23501) skrev:bare der ligger den mindste smule fugt på jorden; får man våde tæer.
Det kunne jeg godt forestille mig. Jeg har prøvet KSO, og de kunne godt blive en svamp i regnvejr...
SlettetBruger (23501) skrev:selv i de tykke trail/vinter udgaver (vivobarefoot offroad mid) kan jeg gå forfodsgang i.
Hmmmm. Det lyder interessant.
Vivobarefoot ser ud til at være de bedste til hverdagsbrug, men jeg burde måske starte med FiveFingers, så jeg nemmere kan lære forfodsgangen. Så kan jeg investere i vivobarefoot til efteråret...
SlettetBruger (23501) skrev:For 750 ka du være heldig at få SeeYa, med 2x sokker til 750. (Under sektionen "vinter og udsalgsmodeller")
Jeg endte med at købe SeeYa, fordi det ser ud til at være den bedste deal lige nu. Så må jeg jo investere i noget mere lukket, hvis fugten begynder at genere mig.
Jeg prøvede KSO i SportsMaster, og da jeg tog mine almindelige sko på bagefter, føltes det lidt forkert. Sjovt. Men det er også en grund til at jeg lige vil give FiveFingers en ordentlig chance.
Nogen der kan finde et videoklip fra Officer and gentleman hvor Richard Gere snakker som en philippinsk luder?
Jeg synes det er ret morsomt..
Jeg synes det er ret morsomt..
Min computer er retarderet :(
I aftes spillede en ven Torchlight II på min computer, og jeg ved ikke om han fandt en bug eller noget, men det endte med en BSOD. Genstart, og alt virkede normalt. I dag tændte jeg min computer, og da jeg kom ind på skrivebordet, kunne det hele ikke loade og der var bokse uden tekst eller mulighed for at fjerne dem. Den ene hed AutoUpdater.exe og den anden hed register.exe. Jeg kunne heller ikke åbne nogen programmer. Jeg genstartede, og denne gang ville den slet ikke vise mig skrivebordet. Jeg genstartede igen, og så ville lortet virke.
Kan jeg gøre noget for at forhindre fremtidige spasmer fra min computer? Det er vel nærmest hver tiende gang, jeg vil tænde min computer, at der er et eller andet galt.
I aftes spillede en ven Torchlight II på min computer, og jeg ved ikke om han fandt en bug eller noget, men det endte med en BSOD. Genstart, og alt virkede normalt. I dag tændte jeg min computer, og da jeg kom ind på skrivebordet, kunne det hele ikke loade og der var bokse uden tekst eller mulighed for at fjerne dem. Den ene hed AutoUpdater.exe og den anden hed register.exe. Jeg kunne heller ikke åbne nogen programmer. Jeg genstartede, og denne gang ville den slet ikke vise mig skrivebordet. Jeg genstartede igen, og så ville lortet virke.
Kan jeg gøre noget for at forhindre fremtidige spasmer fra min computer? Det er vel nærmest hver tiende gang, jeg vil tænde min computer, at der er et eller andet galt.
Personligt ville jeg nok geninstallere maskinen.
Elskov (23509) skrev:Min computer er retarderet :(
Ungå crappy mobo's...så er 90% af problemer undgået.
KopNudler (23510) skrev:#09
Det har jeg nemlig tænkt på, men jeg ved sgu ikke, om jeg kan finde ud af det :P Må hellere lige google en guide...
terracide (23511) skrev:Ungå crappy mobo's...så er 90% af problemer undgået.
Jeg ved ikke, om mit motherboard er crappy :S men selv hvis det er, så har jeg ikke penge til et nyt lige nu.
Elskov (23512) skrev:KopNudler (23510) skrev:#09
Det har jeg nemlig tænkt på, men jeg ved sgu ikke, om jeg kan finde ud af det :P Må hellere lige google en guide...
Der må da være en Newz'er i nærheden, det er slet ikke så svært! :D
Hvorfor fanden har Samsung fjernet musikafspiller-knapperne fra låseskærmen på min telefon? Idioter...
Nej. Jeg fik også en email fra Rejsekortet, da jeg modtog mit rejsekort, at jeg ikke kunne bestille endnu et rejsekort. Nå. Jamen, okay. Det skal jeg forsøge at huske.
markjensen vil regne
Understøtter Geforce GTX 660 ti ikke OpenCL? Jeg har prøvet at hente CUDA toolkit hvor CUDA-eksemplerne virker, men ikke et eneste OpenCL-eksempel virker. Jeg har hentet version 5.0, men jeg burde måske have hentet en ældre, eller hvad?
Jeg burde måske lige sige hvad der er galt. Programmerne crasher. Og i mit eget program mener VS at der er en heap corruption (hvorefter det crasher).
Understøtter Geforce GTX 660 ti ikke OpenCL? Jeg har prøvet at hente CUDA toolkit hvor CUDA-eksemplerne virker, men ikke et eneste OpenCL-eksempel virker. Jeg har hentet version 5.0, men jeg burde måske have hentet en ældre, eller hvad?
Jeg burde måske lige sige hvad der er galt. Programmerne crasher. Og i mit eget program mener VS at der er en heap corruption (hvorefter det crasher).
Mort (23515) skrev:Fordi din musiksmag er så dårlig at telefonen har fået nok?
Måske, jeg kan ikke udelukke det.
Jeg kommer fra Cyanogenmod 7.2 hvor der er play/pause kontroller på låseskærmen, så nu hvor de er væk, savner jeg dem. Savner egentlig også gestures på låseskærmen...
Oh well, håber nogle dygtige personer laver en Cyanogenmod til min model.
markjensen (23519) skrev:markjensen vil regne
Jeg formoder at du har været forbi NVidia og kigge?
Det ser da ret meget ud til at de understøtter OpenCL, måske du kan teste med deres egen sample apps og se om de også crasher?
Jeg har prøvet de medfølgende eksempler (som jeg vist skrev), men de crasher også, så jeg tror ikke der nødvendigvis er noget galt med min kode eller opsætning i VS.
Jeg burde have opdateret alt til nyeste version, men jeg ved ikke helt om det var en fejl når nu mit kort ikke er det nyeste.
Jeg burde have opdateret alt til nyeste version, men jeg ved ikke helt om det var en fejl når nu mit kort ikke er det nyeste.
478907111414718754684 (23507) skrev:SlettetBruger (23501) skrev:For 750 ka du være heldig at få SeeYa, med 2x sokker til 750. (Under sektionen "vinter og udsalgsmodeller")
Jeg endte med at købe SeeYa, fordi det ser ud til at være den bedste deal lige nu. Så må jeg jo investere i noget mere lukket, hvis fugten begynder at genere mig.
Followup:
Jeg gik alligevel mine FiveFingers i dag, og de er virkeligt behagelige at gå i. Fedt :-) Jeg går helt naturligt forfodsgang uden at tænke over det. Next step VivoBarefoot eller lign. som hverdagssko.
P.s. Alun er virkeligt flinke.
Zombie Steve Jobs (23528) skrev:Synes I skal gå i Crocs i stedet. De er lysår foran, hvad angår stil og udseende, i hvert fald.
en eller anden amerikansk komiker skrev:
Using Crocs is like getting a blowjob from a guy, it feels great, until you look down and realize you are gay.....
markjensen (23531) skrev:Edit: hvorfor skulle en bøsse have lyst til at tage crocs på?
...fordi man kan få dem i alle regnbuens farver.
Den oprindelige joke i #29 giver ikke særlig meget mening når stereotypen er at bøsser er modebevidste. Men jeg havde selvfølgelig ikke tænkt på alle de farver!
Går homoseksuelle oftere og mere op i deres udseende end heteroseksuelle? De fleste går sgu da ofte op i eget udseende!
Daniel-Dane (23540) skrev:Går homoseksuelle oftere og mere op i deres udseende end heteroseksuelle? De fleste går sgu da ofte op i eget udseende!
Det er min erfaring at bøsser lige er en tand mere veltrimmede i håret, og pænere i tøjet. Men det kan jo være at det bare er dem, jeg kender. Jeg kender ikke mange hetroer, der buger 7-800 kr på et hårprodukt.
Selv hvis homoer skulle gå lige så meget op i det som heteroer, giver det ikke rigtigt mening når crocs ikke er forbundet med homoer (så vidt jeg ved - ikke på samme måde som fx Apple er). Joken ville give mere mening hvis man kiggede ned og opdagede at man var pensioneret. Eller også skal "gay" i denne sammenhæng ikke forstås som homoseksuel, men mere som et generelt slangudtryk for ting der er anderledes/underlige.
To spørgsmål:
1. Næsten hver gang jeg spiller Torchlight II, så får jeg en BSOD. Har nogen herinde forslag til, hvad jeg kan gøre?
2. Jeg har lige geninstalleret windows (7) og alt muligt, men nu når jeg ringer på Skype, så kan modparten næsten ikke høre mig. Jeg havde samme problem lige da jeg fik headsettet, men jeg ordnede det på en måde, jeg nu har glemt. Har folk her forslag til, hvordan jeg kan blive hørt normalt på Skype? Jeg synes, jeg har prøvet alt det jeg lige kan komme på.
1. Næsten hver gang jeg spiller Torchlight II, så får jeg en BSOD. Har nogen herinde forslag til, hvad jeg kan gøre?
2. Jeg har lige geninstalleret windows (7) og alt muligt, men nu når jeg ringer på Skype, så kan modparten næsten ikke høre mig. Jeg havde samme problem lige da jeg fik headsettet, men jeg ordnede det på en måde, jeg nu har glemt. Har folk her forslag til, hvordan jeg kan blive hørt normalt på Skype? Jeg synes, jeg har prøvet alt det jeg lige kan komme på.
Elskov (23544) skrev:2. Jeg har lige geninstalleret windows (7) og alt muligt, men nu når jeg ringer på Skype, så kan modparten næsten ikke høre mig. .
Control panel-> Sound-> Recording tab-> Vælg Microphone-> Klik properties-> Levels tab -> Skru helt op. Hvis der er en Custom tab, kan den have en AGC eller Automatic Gain Control checkbox, slå den til.
Mort (23547) skrev:Control panel-> Sound-> Recording tab-> Vælg Microphone-> Klik properties-> Levels tab -> Skru helt op. Hvis der er en Custom tab, kan den have en AGC eller Automatic Gain Control checkbox, slå den til.
Er gjort, fungerer ikke :(
Fjolle (23546) skrev:1: Hvilken bsod er det?
Prøv at opdatere dine drivere, udskift dit hardware, fjerne eventuelt støv og smid nyt kølepasta på.
Jeg opdaterede drivere som det første, da jeg geninstallerede windows for tre dage siden :) Udskifte hardware lyder som en dyr løsning Oo Det andet skal jeg lige kigge på.
Elskov (23548) skrev:Mort (23547) skrev:Control panel-> Sound-> Recording tab-> Vælg Microphone-> Klik properties-> Levels tab -> Skru helt op. Hvis der er en Custom tab, kan den have en AGC eller Automatic Gain Control checkbox, slå den til.
Er gjort, fungerer ikke :(Fjolle (23546) skrev:1: Hvilken bsod er det?
Prøv at opdatere dine drivere, udskift dit hardware, fjerne eventuelt støv og smid nyt kølepasta på.
Jeg opdaterede drivere som det første, da jeg geninstallerede windows for tre dage siden :) Udskifte hardware lyder som en dyr løsning Oo Det andet skal jeg lige kigge på.
Dumt spørgsmål, men er det en knap på ledningen hvor man kan tænde og slukke mikrofonen? og evt. sætte 2 forskellige niveauer? Prøv at trykke den lidt frem og tilbage, eller hvis den er sat på lavt niveau så sæt den på højt :-P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.