mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
xXgmzorXx (8101) skrev:Kan man få en HDMI til optisk/coaxial converter for under 800 kroner? Jeg skal tilslutte min bærbar til en hjemme bio. men den har kun HDMI, og VGA.
De er desværre ret dyre, men altså du må jo bare få noget ordenlig hjemmebio med hdmi indgang :)
Nevermind... Jeg huskede forkert....
Iflg. MS så er kombinationerne følgende...
ALT+PAGE UP
Switches between programs from left to right.
ALT+PAGE DOWN
Switches between programs from right to left.
ALT+INSERT
Cycles through the programs in the order they were started.
CTRL+ESC
Switches the client between a window and full screen.
ALT+HOME
Displays the Start menu.
ALT+DELETE
Displays the Windows menu.
CTRL+ALT+MINUS (–) symbol on the numeric keypad
Places a snapshot of the active window in the Remote Desktop session on the clipboard.
CTRL+ALT+END
Displays the Task Manager or Windows Security dialog box. (Only use CTRL+ALT+END to issue this command. CTRL+ALT+DEL is always interpreted by the client computer.)
CTRL+ALT+PLUS (+) symbol on the numeric keypad
Places a snapshot of the entire Remote Desktop session window on the clipboard.
Iflg. MS så er kombinationerne følgende...
ALT+PAGE UP
Switches between programs from left to right.
ALT+PAGE DOWN
Switches between programs from right to left.
ALT+INSERT
Cycles through the programs in the order they were started.
CTRL+ESC
Switches the client between a window and full screen.
ALT+HOME
Displays the Start menu.
ALT+DELETE
Displays the Windows menu.
CTRL+ALT+MINUS (–) symbol on the numeric keypad
Places a snapshot of the active window in the Remote Desktop session on the clipboard.
CTRL+ALT+END
Displays the Task Manager or Windows Security dialog box. (Only use CTRL+ALT+END to issue this command. CTRL+ALT+DEL is always interpreted by the client computer.)
CTRL+ALT+PLUS (+) symbol on the numeric keypad
Places a snapshot of the entire Remote Desktop session window on the clipboard.
XorpiZ (8108) skrev:#8106
Ja, dem kender jeg (eller, dem har jeg fundet) - men det er ikke der problemet ligger.
Problemet er, at det tidligere har virket med alt+tab i remote-desktop. Det gør det ikke længere!
Når jeg remoter til min win7 maskine fra min XP klap virker alle genvejstaster (alt+tab, win+whatever etc) fint så længe remote desktop er i fullscreen, i windowmode bliver genvejstaster brugt på min egen desktop. Jeg kan dog ikke få den til at blive fullscreen igen hvis den først er kommet i windowmode, så må jeg genstarte remote desktop.
men må prøve at se om CTRL+ESC virker :)
XorpiZ (8108) skrev:Problemet er, at det tidligere har virket med alt+tab i remote-desktop. Det gør det ikke længere!
Der er en option i RDP hvor du kan vælge om genvejstaster skal virke i remote, local eller full screen only... Kan du have ændret dette ved en fejl?
DiZaster (8110) skrev:Der er en option i RDP hvor du kan vælge om genvejstaster skal virke i remote, local eller full screen only... Kan du have ændret dette ved en fejl?
De er tjekket - og jeg har forsøgt at ændre dem frem og tilbage, uden held. det er det jeg ikke rigtig fatter :<
markjensen
Er det her (http://www.traileraddict.com/trailer/avatar/specia...) man får den eksplicitte sexscene at se?
Er det her (http://www.traileraddict.com/trailer/avatar/specia...) man får den eksplicitte sexscene at se?
Som iJust ville have sagt; LOL :-)Kris (8115) skrev:#8114
Det var i hvert fald ikke i bluray versionen fra USA. :(
Selvfølgelig er der ikke sex.
#8122 Ved ikke hvad det hedder, men:
Det er vist gængs østeuropæisk musik, men tror du får svært ved at finde noget kun med klaver, der er generelt både violiner og alt muligt andet.
Edit: Sangen hedder "Benya Hooligan" og det er en eller anden russisk skuespiller der synger.
Vladimir Wysotzky (Владимир Высоцкий) skulle minde om det -
Det er vist gængs østeuropæisk musik, men tror du får svært ved at finde noget kun med klaver, der er generelt både violiner og alt muligt andet.
Edit: Sangen hedder "Benya Hooligan" og det er en eller anden russisk skuespiller der synger.
Vladimir Wysotzky (Владимир Высоцкий) skulle minde om det -
Lad mig lige lære dig om et smukt trick:oxxy (8122) skrev:fordi i er så skide krævende:
7:10 inde i klippet, hvad heder den type musik og hvor kan jeg finde mere af det?
[url=
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Comp...
Hvad betyder det, når forbindelsen er permanent, digital 2,4 ghz? Skal der så ikke installeres softwaren til computeren eller sættes en trådløs receiver i en usb-port?
Hvad betyder det, når forbindelsen er permanent, digital 2,4 ghz? Skal der så ikke installeres softwaren til computeren eller sættes en trådløs receiver i en usb-port?
Systran (8127) skrev:http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computerudstyr/910-000241-/Logitech-MX620-Laser.html
Tror det betyder, at selv om computeren går i standby eller dvale, så har er der stadig forbindelse mellem mus og computer..
Mon ikke de med "permanent" tænker på "uden udfald"-delen?
Kan i øvrigt anbefale marathon-musen (som er noget billigere her)
Kan i øvrigt anbefale marathon-musen (som er noget billigere her)
Tumleren (8130) skrev:Kan det passe at Manhunt 2 er forbudt/ikke udkommet i Danmark?
man kan da få det på coolshop:
http://www.coolshop.dk/catalog/product/52274-manhu...
Skal vi egentlig ikke prøve at se, hvor langt vi kan strække den? Jeg forestiller mig et spil, hvor man er en række forskellige mennesker, som skal myrde kendte personer i Danmark fx. Lad det være Tuneseren vs. tegneren (hvor man ultimativt taber og kommer igennem et retssystem, som bryder en masse menneskerettigheder), en vilkårlig terrorist vs Lars Ulykke Rasmussen (hvor man vinder, og Danmark jubler), Irans atomvåben vs USA (hvor man succesfuldt får atombombet flere store byer i USA), Isreal vs alle mulige (hvor man invaderer naboområder, torturerer befolkningen, benægter Holocaust, begynder angreb på Europa), etc. etc. etc.Fjolle (8132) skrev:Spil bliver svjv ikke forbudt i danmark.
Hvis man rammer et politisk ømt område, så skal politikkerne nok komme op af sæderne.
Daniel-Dane (8133) skrev:Skal vi egentlig ikke prøve at se, hvor langt vi kan strække den? Jeg forestiller mig et spil, hvor man er en række forskellige mennesker, som skal myrde kendte personer i Danmark fx. Lad det være Tuneseren vs. tegneren (hvor man ultimativt taber og kommer igennem et retssystem, som bryder en masse menneskerettigheder), en vilkårlig terrorist vs Lars Ulykke Rasmussen (hvor man vinder, og Danmark jubler), Irans atomvåben vs USA (hvor man succesfuldt får atombombet flere store byer i USA), Isreal vs alle mulige (hvor man invaderer naboområder, torturerer befolkningen, benægter Holocaust, begynder angreb på Europa), etc. etc. etc.
Hvis man rammer et politisk ømt område, så skal politikkerne nok komme op af sæderne.
Eller vi kunne være tilfredse med at danske politikere ikke er idioter ligesom eksempelvis de autralske og tyske. Ingen grund til at prøve at provokere unødige ændringer i et system der virker fint.
Mark Jensen
kigger på at bygge en lille fil server til at smide alt mit musik, mine film spil osv ind på men synes ikke det er nemt at finde noget.
Har set en del på atom men synes ikke det er nemt at finde en med nok sata porte.
Krav:
Lavt strømforbrug
4+ sata porte
Gigabit Ethernet
kigger på at bygge en lille fil server til at smide alt mit musik, mine film spil osv ind på men synes ikke det er nemt at finde noget.
Har set en del på atom men synes ikke det er nemt at finde en med nok sata porte.
Krav:
Lavt strømforbrug
4+ sata porte
Gigabit Ethernet
Woller (8136) skrev:Mark Jensen
Krav:
Lavt strømforbrug
4+ sata porte
Gigabit Ethernet
Jeg mener bestemt at nogle af ION boardsne kommer med 4 sata porte (og en ide der vel sådan set kan konverteres til 2 sata hvis nødvendigt). Så skal du bare have en PSU og et kabinet.
Hvis det bare skal være lagermedie kan du jo også over en NAS, der fås en del hjemmeversioner med plads til 2-4 sata diske. Eksempelvis syntes jeg netgears er ganske udemærkede.
Argh, det spil har jeg spillet på http://www.newgrounds.com/! (I think.)
Strauss (8138) skrev:Spørgsmål:
Ved godt det ikke er meget info, men hvad hedder spillet hvor man styrer en karakter der ligner denne og hvor det går ud på at skyde andre "mænd" der ligner ham?
På forhånd tak :)
matrix et eller andet mener jeg, det var engang på gratis-ting.dk
EDIT: Scratch that, de hedder Madness
http://www.gratis-ting.dk/ny/spil/vis.php?id=1131&...
der er lavet mange udgaver af det.
...Jeg leder efter en hjemmeside.
En hjemmeside med spil. Temeaet er i grønt.
Og den indeholdte nogen spil jeg nød meget i skolen ^^ spil hvor man skal køre offroad i en 2D bane. så hurtigt som muligt, uden at lande på taget.
En hjemmeside med spil. Temeaet er i grønt.
Og den indeholdte nogen spil jeg nød meget i skolen ^^ spil hvor man skal køre offroad i en 2D bane. så hurtigt som muligt, uden at lande på taget.
JarkMensen
Hvad har jeg ændret i, siden jeg får besked om det hver gang jeg har sendt en sms på min TD2?
Og hvorfor kan jeg ikke finde ud af at slå det fra?
Hvad har jeg ændret i, siden jeg får besked om det hver gang jeg har sendt en sms på min TD2?
Og hvorfor kan jeg ikke finde ud af at slå det fra?
De bliver også større og større.pewbe (8146) skrev:Hvorfor er der så PISSEFUCKINGSKODLORTEMANGE edderkopper OVERALT?
/araknofobi
:(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.