mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson for helvede! Tag nu imod. Hun er jo desperat, kan du jo se på billederne. Kun en abe, og en kold skulder vil kendes ved hende. Og så var hun jo ganske køn i midtfirserne. Hun er jo kun 40'ish nu. Slå nu til mens hun stadig er en anelse ung.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1656706.ece skrev:- Jeg er ikke racist, og hvis det havde været danskere, så havde vi gjort det samme, slår han fast.
Selvfølgelig havde han lige udelukket 90% af sine besøgende.
Nej, det er 100% racisme og så slemt at han burde få fængselsstraf for det.
Hvis de der negere kunne opføre sig som civiliserede mennesker, så ville det ikke være nødvendigt. Det er vel ikke værre end supermarkeder, der kun tillader én eller to skoleelever af gangen, da de små svin stjæler med arme og ben.
Han skulle bare have skrevet "Maks. to negere", så havde den været fjong.
Han skulle bare have skrevet "Maks. to negere", så havde den været fjong.
Jeg mener heller ikke det er racisme.
Det handler om at han ikke vil have folk ind med ghetto kultur- og tilfældigtvis er det ret nemt at identificere dem der har det.
Den måde er dog ikke 100% sikker, og den giver nogle falske positive- men manden har jo en forretning at drive.
Hvis at jeg var virksomheds ejer og oplevede at ét segment ødelagde min forretning ville jeg også udelukke dem.
Det handler om at han ikke vil have folk ind med ghetto kultur- og tilfældigtvis er det ret nemt at identificere dem der har det.
Den måde er dog ikke 100% sikker, og den giver nogle falske positive- men manden har jo en forretning at drive.
Hvis at jeg var virksomheds ejer og oplevede at ét segment ødelagde min forretning ville jeg også udelukke dem.
Elskov (12958) skrev:Jakob Jakobsen (12955) skrev:Selvfølgelig havde han lige udelukket 90% af sine besøgende.
Nej, det er 100% racisme og så slemt at han burde få fængselsstraf for det.
Jeg fik lidt kvalme af kommentarerne til den artikel
Josè G. skrev:Snakker du om din abe
Ja, jeg snakker om din abe!
Hvis hun kan fortælle dig, hvordan det virker, så bliver du en meget rig mand.Dreadnought (12961) skrev:At svigermor lige har opfundet begrebet: Strålekulde.
Mmm... Aha!
Elskov (12958) skrev:Jeg fik lidt kvalme af kommentarerne til den artikel
Hvor? Kan ikke finde dem.
Mort (12963) skrev:Dreadnought (12961) skrev:At svigermor lige har opfundet begrebet: Strålekulde.
Mmm... Aha!
Det er vist ikke din svigermor som har opfundet det ord. Jeg har hørt det brugt flere gange før.
Min kone har brugt det - hendes ræsonnement var, at der findes noget som hedder strålevarme, så må der også være noget der hedder strålekulde. Heldigvis kunne man banke fornuft ind i knolden på hende. Verbalt, forstås.
Alrekr (12965) skrev:Hvor? Kan ikke finde dem.
De blev vist lidt for racistiske, så de er blevet fjernet.
http://go-dyn.tv2.dk/articlemad/id-45172632:hvad-er-sundest-kaffe-te-eller-kakao.html skrev:koffein øger din forbrænding, forbedrer din udholdenhedsevne og din koncentrationsevne og får dig til at lave færre fejl.
WUT?!?
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1656864.ece skrev:Medejer af Legelandet.dk Thomas Vestergaard fortalte også til ekstrabladet.dk i går, at Legelandet.dk var nødt til at lukke ned før tid den søndag, fordi der var så meget ballade.
- 15 kvinder og tre mænd var oppe at slås. Vi prøvede at lægge en dæmper på det hele, men vi kunne slet ikke komme i kontakt med dem, forklarede Thomas Vestergaard.
Han lod forstå, at han havde tilkaldt politiet for at få styr på slagsmålet. Men ordensmagten afviser, at der skulle være tale om andet end et trafikuheld.
Nå, for søren. Så der var i virkeligheden tale om en lille løgner, hr. Thomas Vestergaard? Det er da heller ikke i orden, hva'.
Ronson (12972) skrev:11 år gammel
ELLEVE?!
How the fuck
http://en.wikipedia.org/wiki/Puberty#Historical_sh...
Daniel-Dane (12973) skrev:Ronson (12972) skrev:11 år gammel
ELLEVE?!
How the fuck
http://en.wikipedia.org/wiki/Puberty#Historical_sh...
Kommunisterne kom først på besøg når de norske jenter var 17?!
Daniel-Dane (12975) skrev:http://peecee.dk/uploads/112011/huh.png (billede)
Herp derp, hvorfor er alt tredobbelt?
Fordi jeg har ødelagt Chrome. Det har du jo selv lige sagt.
I øvrigt ser jeg kun dobbelt nu.
At man (Danske Netbank) nu skal til at indtaste følgende for at tilmelde en regning til PBS:
NETS nr.(PBS nr.):
Deb.gr.nr.:
Kundenr.:
WTF!
NETS nr.(PBS nr.):
Deb.gr.nr.:
Kundenr.:
WTF!
Sådan har det aldrig været i Danske Netbank. Det har virket alligevel. Men de har vel fyret den lille neger der slår op i kartoteket for dem.
Jeg har lidt svært ved at se hvordan det ellers skulle være. Jeg har f.eks 2 aftaler med stofa, en til net og en til tv. Hvordan skulle banken vide hvilken aftale jeg mente hvis jeg bare sagde jeg skulle meldes med pbs til Stofa?
Men ok, når man har gjort det på den måde i 8+ år er det nok lidt svært at forestille sig det er et problem :)
Men ok, når man har gjort det på den måde i 8+ år er det nok lidt svært at forestille sig det er et problem :)
På SMS:
MB -> Test 1234
Mig-> Fuck Off
MB -> Godt... Skulle se om folk rent faktisk fik mine sms'er da jeg aldrig får svar ;) (Røvhuller
Mig-> Den var tom..
MB -> Hvad?
MB -> helt seriøst
MB -> Var sms'en tom?
MB -> hej
Mig-> Ja, de er alle tomme :(
Han ringer så og jeg flækker af grin... xD
MB -> Test 1234
Mig-> Fuck Off
MB -> Godt... Skulle se om folk rent faktisk fik mine sms'er da jeg aldrig får svar ;) (Røvhuller
Mig-> Den var tom..
MB -> Hvad?
MB -> helt seriøst
MB -> Var sms'en tom?
MB -> hej
Mig-> Ja, de er alle tomme :(
Han ringer så og jeg flækker af grin... xD
http://i2-images3.tv2net.dk/s/50/27670450-1eb5126e7f5487824fdf37b49f992ca1.jpeg (billede)
Forældre til handikappede får mere.
Forældre til handikappede får mere.
http://dailycaller.com/2011/11/02/opulent-homes-of-the-99-percent-slideshow/ skrev:Representatives of “the 99 percent” have been camping out in lower Manhattan to protest economic inequality since late September, but the riches on display at some of their home addresses clearly came from “1 percent” families.
We searched Google Maps and the real estate Multiple Listing Service for the home addresses police collected during the arrests of less-than-law-abiding New York City “occupiers,” and found dream homes aplenty. These opulent houses include in-ground swimming pools, manicured lawns, and golf course access.
Jow jow.
Så slapper vi fandeme lige af, "Henning holbæk"
Jeg tror Stine Pedersen er retardet. Jeg er dog vild med
Jeg tror Stine Pedersen er retardet. Jeg er dog vild med
på Rammsteins Væg skrev:"jeg syndes i laver någet godt..."
Ronson (12990) skrev:Den her var nær havnet i lingus indbakke
Hun har også en veninde. Såeh, dobbeltdate?
fjols (12991) skrev:Cola med dadelsmag
Want!
LinguaIgnota (12992) skrev:Ronson (12990) skrev:Den her var nær havnet i lingus indbakke
Hun har også en veninde. Såeh, dobbeltdate?fjols (12991) skrev:Cola med dadelsmag
Want!
Nanna er forlovet med rene nyborg, eller hvad det er han hedder.
fjols (12993) skrev:Jamen jeg skal da nok lige smække et frimærke på en hvis du sender en adresse.
Den smagte egentlig overraskende godt alt taget i betragtning.
Sådan rent hypotetisk, hvad ville sådan et projekt beløbe sig til med fragtomkostninger and all? Jeg er jo for helvede læskedriksentusiast, ikk'...
Udvalget i Ukraine var i øvrigt dybt skuffende. Der var masser af iste, som jeg også fik slæbt med hjem, men stort set ingen eksotiske sodavand. - Jeg fandt dog sådan en.
Sådan rent hypotetisk, så kan jeg gå et eller andet sted hen og spørge i morgen og så lige fortælle det videre.
Hvis du er sådan meget vild med sære læskedrikke, så vil jeg endda være sådan en super rar fyr at tage et billede af udvalget i nærmeste supermarked. Så forventer jeg selvfølgelig også at fremstå som en særdeles veludrustet fyr i dit testamente, manuskript, pixibog eller hvad du nu får skrevet.
Nåååå, her er sådan en udregner.
Et halvt kg koster 120 kr. med/som EMS, hvad det så end betyder.
Hvis du er sådan meget vild med sære læskedrikke, så vil jeg endda være sådan en super rar fyr at tage et billede af udvalget i nærmeste supermarked. Så forventer jeg selvfølgelig også at fremstå som en særdeles veludrustet fyr i dit testamente, manuskript, pixibog eller hvad du nu får skrevet.
Nåååå, her er sådan en udregner.
Et halvt kg koster 120 kr. med/som EMS, hvad det så end betyder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.