mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (3701) skrev:...der synes at teenagere er sløve :P
...der gerne vil vide hvad det skal betyde ;)
pewbe (3703) skrev:...der gerne vil vide hvad det skal betyde ;)
...der er 32 og er nødt til at sige et eller andet til sådan en kommentar, for ikke at føle sig alt for tynget af alderen. Det hjalp iøvrigt ikke ;)
...der lige har trukket madlavning yderligere ud fordi en 16 A sikring gik?!
...der overvejer at bruge massive sølvstænger istedet.
gnarfsan (3704) skrev:...der er 32 og er nødt til at sige et eller andet til sådan en kommentar, for ikke at føle sig alt for tynget af alderen. Det hjalp iøvrigt ikke ;)
... der ER sløv :D
..der ikke rigtig kan finde ud af om hvordan man ændre sin adresse på steam, jeg havde nemlig tænkt mig at købe et spil, men min gamle adresse står der, any idea's ? :/
..der har været sammen med sin bedste ven det meste af weekenden :)
..der har været sammen med sin bedste ven det meste af weekenden :)
...der sidder og inhalerer et par crisp sandwich
Hvorfor skal så god mad, være så usund?
Jakob Jakobsen (3716) skrev:...der sidder og inhalerer et par crisp sandwich
.. der umiddelbart synes, det lyder som en meget underlig blanding
Jakob Jakobsen (3716) skrev:...der sidder og inhalerer et par crisp sandwich
...der synes det lyder ret voldsomt ligefrem at inhalere dem! :O
...der overvejer at gå i banken og få vekslet til sedler istedet for alle de mønter...
...der i løbet af 3 minuter først blev smidt ned på jorden, så kom op igen, og så fik et knæ i ansigtet 0o
vandfarve (3723) skrev:... der tænker sagte "WFT?!" over indlæg nr. 3722. Hentyder du til det, som vi andre tror, at du hentyder til?
...der svarer: sandsynligvis ikke ;)
...der har været til træning (taekwondo) for første gang i et par måneder, og håber at i nu forstår ;)
...der fornemmer at pressen laver en Jackson ang. Svend Aukens død..
...der ikke kan se hvorfor det er vigtigt at vide at diverse personer har mistet en ven, da Svend Auken døde (tjek ekstrabladet.dk, så ved i hvad jeg mener).. ALLE mister sq da nogen før eller siden.. Det er ikke nødvendigvis værre, bare fordi ham her var kendt..
...der ikke kan se hvorfor det er vigtigt at vide at diverse personer har mistet en ven, da Svend Auken døde (tjek ekstrabladet.dk, så ved i hvad jeg mener).. ALLE mister sq da nogen før eller siden.. Det er ikke nødvendigvis værre, bare fordi ham her var kendt..
...der lige har skidt for 3 gang idag, hva fan sker der.
...der syntes vi snakker for meget om at skide!
...der syntes vi snakker for meget om at skide!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.