mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
@TB:
Jeg er smigret over tilbuddet, men jeg har været lykkelig gift siden 2009 ;-)
Min bedre halvdel og jeg deler en del interesser og derfor kan hun leve med mange af mine "særheder" :-)
...der ikke kan lade være med i denne sammenhæng at få mental flashback til da Terra hærgede disse forums med påstande om hans kæreste
...der sidder og småklukker ved tanken
Ak ja, Lise...
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Lise
Jeg er smigret over tilbuddet, men jeg har været lykkelig gift siden 2009 ;-)
Min bedre halvdel og jeg deler en del interesser og derfor kan hun leve med mange af mine "særheder" :-)
...der ikke kan lade være med i denne sammenhæng at få mental flashback til da Terra hærgede disse forums med påstande om hans kæreste
...der sidder og småklukker ved tanken
Ak ja, Lise...
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Lise
@TB:
Alder:
Nogle gange ung,
nogle gange en sur gammel mand,
nogle gange midt imellem :-)
...jeg er ham der tænker at TB nok ser mig som en 14 årig single gamer der sidder på sit værelse og tager pis på alt og alle mens jeg sidder og drømmer om Lise :-) ROTFLMAO
http://www.naturli.dk/artikel/du-er-ikke-aeldre-en...
Alder:
Nogle gange ung,
...jeg er ham der tænker at TB nok ser mig som en 14 årig single gamer der sidder på sit værelse og tager pis på alt og alle mens jeg sidder og drømmer om Lise :-) ROTFLMAO
Slet ikke - undrer mig bare over hvor du får tid (læs: lov) til alle dine "særheder" som du selv skriver.CBM (69402) skrev:@TB:
Alder:
Nogle gange ung,
Jeg synes arbejde, hus og familie fylder for meget mht. mine hobbyer, der skal jo også være tid til at slappe af på sofaen med noget Amazon!
... der gruer for den dag hvor jeg skal skifte bleer 117 gange om dagen
@TB:
Det er heller ikke megen tid jeg har til det (mest ferier).
Bleskift er surt men det bliver rutine.
Og får du et barn som har udfordringer og derfor bl.a. stadig ikke er renlig så kan du se frem til mange mange år med bleskift.
Det er heller ikke megen tid jeg har til det (mest ferier).
Og får du et barn som har udfordringer og derfor bl.a. stadig ikke er renlig så kan du se frem til mange mange år med bleskift.
mrtb (69384) skrev:...
...der fik sat PCen op et andet sted, og da jeg skal til at starte den, virker begge skærme ikke længere. Det er to skærme ens skærme, der har kørt lige lang tid, og de var begge begyndt at blive lidt træt af livet (Blinkede on/off nogle gange, hver gang man tændte dem). Men hvad sker der lige for at de begge står af samtidig.
...der har fundet frem til at det er strømforsyningen der er gået på begge skærme.
...der har splittet adapterne af, og er kommet til den foreløbige konklusion at der er gået 3 kondensatorer i hvert adapter.
Manofsciencemanoffaith (69408) skrev:... der skiftede lydkort, og nu får en lækker komplet sort skærm i Dead Space 2. Tak for lort, EA.
Det hjalp tilsyneladende at slette Nvidias shader cache filer. Tak for lort Nvidia.
Qw_freak (69404) skrev:Hvad er en Goth taske?
Det er f.eks sådan en her:
http://www.ebay.com/itm/Women-Skull-Punk-Goth-Tass...
CBM (69407) skrev:@TB:
Been there, done that. (gange to)
Hvad er din "rekord" fra at lægge junior på puden, til der er ren mås?
Min er omkring et halvt minut, når alt ligger klar. Det var da de gik i bodystocking, sådan omkring 6 måners alderen.
(og ja, man kan stadig pjatte så de syntes der er fedt med fart over det)
Ronson ⅍ (69410) skrev:...der ikke kan få hdmi-cec til at virke i kodi på ubuntu. cec-client virker fint. Hvorfor skal det være så svært?
"year of the linux desktop"...
Sikkert på grund af DRM eller lignende. Men nu ved jeg ikke om de krypterer HDMI porten eller noget i den retning. Jeg erindrer at der blev snakket om det for en del år siden. Noget med HDMI-DVI convertere.
Huh? Jeg har kørt med windows + kodi på samme hardware indtil i dag, virkede perfekt*.
Det virker bare ikke i kodi på ubuntu. Jeg har installeret cec-utils og kan med cec-client se kommunikationen med tv fungerer uden fejl, så hardwaren virker.
* bortset fra at kodi er en kende ustabilt på windows for at sige det mildt
Det virker bare ikke i kodi på ubuntu. Jeg har installeret cec-utils og kan med cec-client se kommunikationen med tv fungerer uden fejl, så hardwaren virker.
* bortset fra at kodi er en kende ustabilt på windows for at sige det mildt
brostenen (69413) skrev:CBM (69407) skrev:@TB:
Min er omkring et halvt minut, når alt ligger klar. Det var da de gik i bodystocking, sådan omkring 6 måners alderen.
Lidt under et minut vil jeg tro
...der ikke var klar over at man stadig kunne få anlæg med bånd og pladespiller
http://www.pricerunner.dk/pl/34-2562274/Stereoanla...
http://www.pricerunner.dk/pl/34-2562274/Stereoanla...
CBM (69416) skrev:brostenen (69413) skrev:CBM (69407) skrev:@TB:
Sådan mester.... Thumbs up. :-) Jeg fandt hurtigt ud af, at min datter elskede at jeg headbangede samtidig. Altså ikke med en brugt ble i hånden. Hehe.
brostenen (69423) skrev:CBM (69416) skrev:brostenen (69413) skrev:CBM (69407) skrev:@TB:
Sådan mester.... Thumbs up. :-) Jeg fandt hurtigt ud af, at min datter elskede at jeg headbangede samtidig. Altså ikke med en brugt ble i hånden. Hehe.
Man lærer hvad der virker :-)
Der endelig fik sat smart watch application link op (swapp link)
Og GPS tether.
Nu kan min BlackBerry priv og mit zgpax s8 dele flg.
- gps
- internet
- opkald
- sms
- notificeringer
- email
Og GPS tether.
Nu kan min BlackBerry priv og mit zgpax s8 dele flg.
- gps
- internet
- opkald
- sms
- notificeringer
CBM (69425) skrev:brostenen (69423) skrev:CBM (69416) skrev:brostenen (69413) skrev:CBM (69407) skrev:@TB:
Jeps...
Nu egentlig ret fedt at give en kildetur, når de ligger med bar mave på puden. Fuck hvor kan de små størrelser grine.
brostenen (69428) skrev:CBM (69425) skrev:
Jeps...
Nu egentlig ret fedt at give en kildetur, når de ligger med bar mave på puden. Fuck hvor kan de små størrelser grine.
(sorry... jeg fuckede citering op)
:-)
dog kan unger også være møg irriterende nogle gange
...der spekulerer på, efter at have læst en anmeldelse af airpods i mx, om det overraskende gode BT headset han købte i kiwi til 150 kr som har knapper til opkald og medie styring, er bedre end apple air pods til 1379 kr ?
... der blev vaccineret mod Gul Feber i dag.
Receptionisten spurte "Hvilke lande i Afrika skal du besøge", og jeg svarede "Dem allesammen"
Receptionisten spurte "Hvilke lande i Afrika skal du besøge", og jeg svarede "Dem allesammen"
mrtb (69436) skrev:CBM (69434) skrev:...der overvejer om man skulle investere i the witcher 3 ?
Hvis du kan leve med clunky controls, så er historien bestemt en investering værd.
hm, hvordan clunky?
CBM (69437) skrev:mrtb (69436) skrev:CBM (69434) skrev:...der overvejer om man skulle investere i the witcher 3 ?
Hvis du kan leve med clunky controls, så er historien bestemt en investering værd.
hm, hvordan clunky?
Det er ikke verdens bedste konsolport, så man skal ikke forvente at spillet altid gør helt som man havde håbet på.
Det er dog ikke game breaking, så længe du husker at patche spillet.
Og som sagt, så historien er god, og det er grafikken bestemt også :)
mrtb (69438) skrev:CBM (69437) skrev:mrtb (69436) skrev:CBM (69434) skrev:...der overvejer om man skulle investere i the witcher 3 ?
hm, hvordan clunky?
Det er ikke verdens bedste konsolport, så man skal ikke forvente at spillet altid gør helt som man havde håbet på.
Det er dog ikke game breaking, så længe du husker at patche spillet.
Og som sagt, så historien er god, og det er grafikken bestemt også :)
Ok :) Ville dog ønske spillet også fandtes til Linux.
...der godt kunne bruge lidt flere muligheder på profil siden, som fx at kunne se hvilke posts man har lavet mv. (som i "gamle dage") :-)
...der oplevede flg i går
- søgte på warhammer 40000 figurer
- brugte duckduckgo
- brugte firefox
- har alt datahøst slået fra i win 10
- der kort efter fik en popup fra Windows store ang et gratis warhammer 40000 spil???
...der har indset at ms key logger ikke kan slås fra? Gemmer de mon folks passwords også?
...der indtil videre nyder at kunne spille fo4 og bruge sit android poserer ur som pipboy
- søgte på warhammer 40000 figurer
- brugte duckduckgo
- brugte firefox
- har alt datahøst slået fra i win 10
- der kort efter fik en popup fra Windows store ang et gratis warhammer 40000 spil???
...der har indset at ms key logger ikke kan slås fra? Gemmer de mon folks passwords også?
...der indtil videre nyder at kunne spille fo4 og bruge sit android poserer ur som pipboy
... der syntes det er er et ok vildt svar
https://www.dropbox.com/s/107g41ucffxdcex/Sk%C3%A6...
https://www.dropbox.com/s/107g41ucffxdcex/Sk%C3%A6...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.