mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
csstener (53700) skrev:...som er træt af "marker alle inlæg som læst" knappen.....rammer den konstant når jeg vil zoome ind på min mobil
Prøv at brug Opera :)
Dens indbyggede "du har fede fingre og ramte knappen skævt"-funktion er fan-fricken-tastic!
Thoroughbreed (53701) skrev:csstener (53700) skrev:...som er træt af "marker alle inlæg som læst" knappen.....rammer den konstant når jeg vil zoome ind på min mobil
Dens indbyggede "du har fede fingre og ramte knappen skævt"-funktion er fan-fricken-tastic!
HAHA! Du er tyk!
Thoroughbreed (53701) skrev:csstener (53700) skrev:...som er træt af "marker alle inlæg som læst" knappen.....rammer den konstant når jeg vil zoome ind på min mobil
chrome plager nu også at lave en lille zoombox hver gang tingende er for småt...den mener bare at den knap er stor nok til at den ikke behøver at zoome
...der er godt tosset på hospitalssystemet.
...der for 15 dage siden, senest skulle have fået at vide om han var kræftfri, eller om han skulle have opfølgende kemo.
...der har ringet til hospitalerne hver dag, de sidste par uger, hvor han bare får diverse undskyldninger og lovninger om at jeg ville få svar senest "i morgen".
...der for 15 dage siden, senest skulle have fået at vide om han var kræftfri, eller om han skulle have opfølgende kemo.
...der har ringet til hospitalerne hver dag, de sidste par uger, hvor han bare får diverse undskyldninger og lovninger om at jeg ville få svar senest "i morgen".
Ja. Ja det er jeg.
Men er også i et fast forhold med en sønderjyde som ved hvad sønderjysk kaffebord er, og kan fremstille indholdet til UG.
Ja. Ja det er jeg.
Men er også i et fast forhold med en sønderjyde som ved hvad sønderjysk kaffebord er, og kan fremstille indholdet til UG.
Jakob Jakobsen (53704) skrev:...der er godt tosset på hospitalssystemet.
...der har oplevet samme problematik med, noget man troede var en diskusprolaps.... som 3 uger senere fik konstateret kyssesyge
i en helt anden sammenhæng men aldrig fik svar på det første til trods for et hav af røgtenbilleder osv.
... Hvis problem slet ikke kan sidestilles med Jacobs
... der er træt af Newz' evindelige bugs -.-'
Thoroughbreed (53709) skrev:... der er ved at købe hardware igen ... Hvorfor kan jeg ikke lade være?!?!
http://www.danskmisbrugsbehandling.dk/shopaholic/
Thoroughbreed (53709) skrev:... der er ved at købe hardware igen ... Hvorfor kan jeg ikke lade være?!?!
Af samme grund som jeg ikke kan? ( det der kan jegb bruge til et eller andet )
Man kan altid bruge dem til noget spændende? :)
Jeg har fx anskaffet mit to dtk 200 watt solceller jeg vil have til at drive min rasbp og server. Pt arbejder jeg på en fornuftig batteri løsning :)
.. Hvis naboer har klaget over at jeg spillede Queen og Alice Cooper ( for et stykke frk ung dame der ikke vidste hvad det var ).
...der nu spiller Volbeat og Nightwish for naboerne.
...der nu spiller Volbeat og Nightwish for naboerne.
... der ønsker en kendt tysker tillykke
... der sidder og jubler i mig selv - Vojens Lions vandt igen!
... der sidder og jubler i mig selv - Vojens Lions vandt igen!
...Der har været kreativ, min kammerat fylder år:
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash...
SlettetBruger (53716) skrev:...Der har været kreativ, min kammerat fylder år:
Hvad har din kammerat med Nicolas Cage at gøre?
Jakob Jakobsen (53719) skrev:...der bliver nødt til at være usund en af dagene.
Det ligner pikhoveder overhældt med sæd.
Daniel-Dane (53721) skrev:Jakob Jakobsen (53719) skrev:...der bliver nødt til at være usund en af dagene.
Det ligner pikhoveder overhældt med sæd.
...der tror at Freud kunne få megen tid til at gå sammen med dig.
[quote=Ronson (53724)]...der anbefaler man ikke kører ind i lastbiler
Jeg synes nu ikke at lastbilers bagende er så højt oppe herhjemme - men det gør det ikke til en god ide o_O
... der stod op kl 03:00
Jeg synes nu ikke at lastbilers bagende er så højt oppe herhjemme - men det gør det ikke til en god ide o_O
... der stod op kl 03:00
...Der er 99% færdig med Legend Of Grimrock; Mangler kun den sidste Boss-fight, som min kæreste gerne vil se.
Jeg vil sige jeg er imponeret, det er et genialt spil - Plus: det første spil jeg har spillet hvor jeg ikke kunne spille det i High (grafik) måtte sætte det ned på Med på det sidste niveau.
Alligevel godt klaret for en Pentium, og et GT640 - Det må skyldes at alle andre spil jeg spiller er designed til 2005 hardware (tak konsoller)
Da jeg er ret krævende valgte jeg at piratkopiere skidtet, men grundet awsomsauce har jeg været nød til at købe det ($15 på GOG).
Gameplay vid her:
Edit: Kom ikke igennem det uden at kigge på en walktrough i ny og næ, der er puzzles af alle sværhedsgrader.
Jeg vil sige jeg er imponeret, det er et genialt spil - Plus: det første spil jeg har spillet hvor jeg ikke kunne spille det i High (grafik) måtte sætte det ned på Med på det sidste niveau.
Alligevel godt klaret for en Pentium, og et GT640 - Det må skyldes at alle andre spil jeg spiller er designed til 2005 hardware (tak konsoller)
Da jeg er ret krævende valgte jeg at piratkopiere skidtet, men grundet awsomsauce har jeg været nød til at købe det ($15 på GOG).
Gameplay vid her:
Edit: Kom ikke igennem det uden at kigge på en walktrough i ny og næ, der er puzzles af alle sværhedsgrader.
...som skal have fat i det spil :-)
edit1: har du et torrent link til det?(den har åbenbart igen demo)
...som skal have fat i det spil :-)
edit1: har du et torrent link til det?(den har åbenbart igen demo)
Det var også mangel på demo der fik mig til at pirate den.
Mener det var denne jeg fandt.
https://torrentz.eu/c085208dc363a00a3637909f749369...
Mener det var denne jeg fandt.
https://torrentz.eu/c085208dc363a00a3637909f749369...
Ronson (53732) skrev:Troede du allerede havde kæreste på?
Hun kan da have et åbent forhold????++
[url=Igen med de spørgsmålstegn!][/url]
... der http://www.dagens.dk/sites/default/files/styles/32...
- hvorfor fa'en har min telefon ikke postet den for halvanden time siden .. Derp
- hvorfor fa'en har min telefon ikke postet den for halvanden time siden .. Derp
...der netop er blevet færdig med Bioshock Infinite på 1999 mode.
...der synes at det er et af de få spil der er alle pengene værd.
...der synes at det er et af de få spil der er alle pengene værd.
Thoroughbreed (53749) skrev:#46
Ja?.. Du har bestilt en Phillips pære?
- edit -
Og Glen betaler regningen - neat trick!
Er det ikke slemt nok at jeg bestiller noget fra sådan et sted? Og det er min bror der skal have dem, jeg modtager dem bare for at lege lidt med deres API. Det bliver sjovt at se hvad man kan lave med dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.