mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (53599) skrev:Min onkel arbejder hos Ecco og bor derude, hva da? :D
En af de andre brandfolk har også noget relation til Bjerremark - Er du i familie med Godballerne?
@RonRon
Pris?
Thoroughbreed (53603) skrev:@RonRon
Pris?
Til høflig info kan jeg bestikkes til ikke at presse prisen unødigt op denne gang.
Ronson (53594) skrev:...der måske snart har et par 6,7" 4:3 display (640x480) med DVI-stik - perfekt til raspberry pi. Med inverter und alles. Skal bare have 12v.
Jeg er villig til at presse prisen op mod behørig betaling.
Magten (53605) skrev:Nah, Jensen på vores side af familien og Engstrøm hans kones side.
Synes ikke jeg har hørt om dem du nævner der.
Well - hans far bor/arbejder/whatever derude?... Men hva fa'en ^_^
Hmm, der er en der hedder Anders som arbejder derude, kan det være ham? Sådan lidt vicevært agtig rolle så vidt jeg ved..Thoroughbreed (53609) skrev:Magten (53605) skrev:Nah, Jensen på vores side af familien og Engstrøm hans kones side.
Synes ikke jeg har hørt om dem du nævner der.
Well - hans far bor/arbejder/whatever derude?... Men hva fa'en ^_^
Magten (53610) skrev:Hmm, der er en der hedder Anders som arbejder derude, kan det være ham? Sådan lidt vicevært agtig rolle så vidt jeg ved..
No idea - Han hedder Godballe til efternavn ... Tror jeg vist nok, det hedder brandmanden anyway ^^)
... der lige er kommet hjem efter en bowlingtur med herreklubben
... der scorede 241 [spoiler=Sammenlagt over 3 runder]
.. der havde sin første arbejdsdag hos iAdvice idag. Og hold da kæft hvor er jeg glad for jeg skiftede karriere. Er mega glad for mit nye job og de muligheder det har for min udvikling. :)
... der fik bestilt en ny mus som erstatning for min forgængers valg.
... der får selvsamme mus leveret med posten imorgen.
... der skal afsted 0630 for at møde kl 0800.
... der kigger på bil så jeg kan tage afsted kl 0730 i stedet...
... der fik bestilt en ny mus som erstatning for min forgængers valg.
... der får selvsamme mus leveret med posten imorgen.
... der skal afsted 0630 for at møde kl 0800.
... der kigger på bil så jeg kan tage afsted kl 0730 i stedet...
...som er på skole(skolehjem) lige nu.
...som selvfølgelig vågnede kl 5:30 selvom vække uret er sat til kl7:00
...som selvfølgelig vågnede kl 5:30 selvom vække uret er sat til kl7:00
Okay, kunne godt være der var noget specielt du havde søgt :DXorpiZ (53617) skrev:'Bare' normal it-medarbejder et par steder. Nu må vi se. Får jeg dem ikke, er det ikke verdens undergang :D
...der godt kan lide fejl som denne:
The Forefront Endpoint Protection client failed to clean malware on this computer. Verify that the computer has the most up-to-date definitions and re-scan the computer. If malware still is present after re-scanning, it is recommended that you remove the malware manually.Så den er fejlet, men man skal ikke gøre noget.. Hmm..
Additional Actions: No additional actions required
Hehe ja.. Det var et gennemgående emne på MMS i år ved jeg, Microsoft har indset at der skal gøres noget ved kvaliteten så de opfordrede faktisk til at man sendte alle forslag og fejl til dem :)freesoft (53621) skrev:#53620
Så har du da fast job i hvert fald :)
Selvfølgelig kun deres egne Management Packs.. De kan jo ikke rigtig ændre på andres, men de arbejder tæt med Veeam om VMware MP'en fx :)
Magten (53620) skrev:Nope, og deres Management Packs til SCOM er godt nok ringe kvalitet.. Men det er så noget de er ved at rette op på.. Overvejer lidt om jeg burde rapportere alle de fejl jeg finder til dem ^^
Jeg må indrømme at jeg synes at den tid jeg har brugt på at rapportere fejl til Microsoft, har været spildt.
I et enkelt tilfælde har jeg fået svaret tilbage: At nu var fejlen udbedret (Det var den så stadig ikke i seneste update).
I alle andre tilfælde har jeg fået at vide: At det ville de ikke fixe.
Med den holdning til fejlrapportering så mister man hurtigt motivationen til at rapportere fejl.
... der synes hans harddisk lyder meget underlig.
... der kan se at den har store performance drop.
... der er bange for at den er ved at gå kaput.
... der synes at det var hurtigt.
... der nok smider en 250 GB SSD i istedet.
... der har været ude at købe nogle gode gammeldags CD'er.
... der er blevet lidt træt af MP3'er.
... der har lyst til at støtte de kunstnere jeg lytter til.
[EDIT]
... der kan konstatere at harddisk problemet er i Windows 7, men ikke i min Windows 8 installation.
... der er lettet over at det nok bare er et OS problem.
... der kan se at den har store performance drop.
... der er bange for at den er ved at gå kaput.
... der synes at det var hurtigt.
... der nok smider en 250 GB SSD i istedet.
... der har været ude at købe nogle gode gammeldags CD'er.
... der er blevet lidt træt af MP3'er.
... der har lyst til at støtte de kunstnere jeg lytter til.
[EDIT]
... der kan konstatere at harddisk problemet er i Windows 7, men ikke i min Windows 8 installation.
... der er lettet over at det nok bare er et OS problem.
... der prøvede at genstarte Windows 7 flere gange og problemet blev ved.
... der nu var i Windows 8, fandt at problemet ikke var der.
... der kan fortælle at der jeg returnerende til Windows 7, så var problemet også væk der.
... der undres.
... der nu var i Windows 8, fandt at problemet ikke var der.
... der kan fortælle at der jeg returnerende til Windows 7, så var problemet også væk der.
... der undres.
Caek of Doom (53630) skrev::(
Joke?..
... der er tvangsindlagt til 3 timers "De Unge Mødre"
... der er glad for at jeg har en computer ^_^
Jeg vil mene, at man er en lillebitte smule undskyldt, hvis man gør som jeg lige har gjort; piratkopieret 3 e-bøger jeg allerede har købt fysisk, om som er 50% dyrere at købe som e-bøger, end som fysiske bøger.
... der fik gennemført D3 istedet - meget nemmere end forventet? Har brugt ca 17 timer .. pffh!
... der stadig ikke fatter at Tyrael er en neger?!.. Det er forkert på SÅ mange måder o_O
... der stadig ikke fatter at Tyrael er en neger?!.. Det er forkert på SÅ mange måder o_O
... der nu har udskiftet 6 af hans piratkopierede albums med 6 lovlige fysiske CD'er købt i en butik.
... der kan sige, "6 down, 84 to go!"
... der kan sige, "6 down, 84 to go!"
Daniel-Dane (53635) skrev:Nej, du er en dobbeltmoralsk hykler. Xorpiz/fjols/Magten er enige.
Jeg piratkopierede dem all right... men det var nemmer at trykke "Buy and sendt to kindle" end det var at skulle hente Calibri og slutte Kindlen til pc'en..
Men der burde være en mulighed for at få sine fysiske bøger lagt ind.
...der lige skulle have micro-SDHC kortet ud af telefonen.
...hvis fingre smuttede og kortet blev skudt ud af telefonen, grundet fjederen.
...der nu skal have pillet en panelradiator ned af væggen, for at få fat på sit kort igen.
...hvis fingre smuttede og kortet blev skudt ud af telefonen, grundet fjederen.
...der nu skal have pillet en panelradiator ned af væggen, for at få fat på sit kort igen.
Jeg kan ikke lige se sammenhængen må jeg indrømme. Men ja, hvis Porre er imod piratkopiering og så selv gør det, så er det da dobbeltmoralsk :)Daniel-Dane (53635) skrev:Nej, du er en dobbeltmoralsk hykler. Xorpiz/fjols/Magten er enige.
Jeg er selv i samme båd dog.
...der har set Dansen Med Regitze idag.. På TV2 Charlie.. Hold kæft jeg er blevet gammel og kedelig.
SlettetBruger (53640) skrev:Jeg piratkopierede dem all right... men det var nemmer at trykke "Buy and sendt to kindle" end det var at skulle hente Calibri og slutte Kindlen til pc'en..
Men der burde være en mulighed for at få sine fysiske bøger lagt ind.
btw.. har du prøvet k2pdfopt ? den tilpasser pdf'er rimelig godt til kindle..
Okay okay -.-'
Gennemførte på normal, men hva fa'en, det kan ikke tage meget mere end 10 timer på nightmare og ditto i hell mode :P
Okay okay -.-'
Gennemførte på normal, men hva fa'en, det kan ikke tage meget mere end 10 timer på nightmare og ditto i hell mode :P
...der morer sig gevaldigt over Anonymous børnene ikke kan enes og ikke engang selv forstår hvad de er en del af :D
http://www.version2.dk/artikel/breaking-anonymous-...
http://www.version2.dk/artikel/breaking-anonymous-...
SlettetBruger (53640) skrev:Jeg piratkopierede dem all right... men det var nemmer at trykke "Buy and sendt to kindle" end det var at skulle hente Calibri og slutte Kindlen til pc'en..
Hvad?
Der er da heldigvis steder hvor man får en kindle version med den fysiske bog enten gratis eller for et par dollars ekstra.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.