Din respons afslører din sande identitet. Du har tidligere kritiseret Region Syd for ikke at tage nyeste værktøjer i brug, og senere benægter du at kende noget til Region Syd. Du gemmer dit sande Jeg bag Jej.
Jej er mongol. Region syd Så vidt jeg ved, er det overlægen der har en masse ting. Det er jo ikke hendes skyld, at region syd er imod sundhed.dk platformen. Er det?
Jamen tillykke til os alle sammen i denne svære tid hvor vi bevidner kvindelig undertrykkelse og høje Diesel-priser. Jeg synes at vi som Newzister er forpligtet til at dokumentere forholdene.
Med de seneste inflationstal, er et ord ikke længere nok til at vinde tråden, Det koster nu 1,23 ord pr. post at vinde tråden. Du kan evt. skrive Oord. fremadrettet, det svare til 1.33 ord og er dermed nok
Beklager - forkerte tal. Jeg tjekkede lige de seneste CPI tal. Aug 2008 er indeks 90,4 mens seneste CPI Danmark er 114,9. Det vil sige, at du nu skal poste minimum 1,27 ord, for at vinde tråden
Det koster 400,- kr./året at være medlem af LGBT+ Det koster 400,- kr./året at være medlem af kræftens Bekæmpelse Sygesikring danmark koster 99,- kr./måned i basis-medlemskab
Hvad skal jeg vælge for at sikre mig tryghed i fremtiden?
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund