mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Efter som du ikke har sendt dokumentation for afholdte afgifter, så kan du ikke forvente at blive godtgjort. Fordi jeg er en venlig person, tilbyder jeg dig, at afregne direkte i mit tilgodehavende hos dig, så du slipper for det administrative arbejde forbundet med udstedelse af faktura. Og det skal jeg så svines for!!!!!
cnr (19608) skrev:Hvad fanden CBM - er du tilbage "for good", eller er det bare et kort visit i tråden?
Hvem ved
cnr (19627) skrev:CBM (19624) skrev:cnr (19608) skrev:Hvad fanden CBM - er du tilbage "for good", eller er det bare et kort visit i tråden?
Hvem ved
Det gør det flyvende spaghetti monster
Ja
Han-ved-alt
Den gyldne gryde kan virkelig syde
Men en spaghetti koger ...er god til dem der virkelig lover...
At ære det flyvende spaghetti monster... selv hvis det render og tonser
Dertil hører boller, kød boller
Derved kender vi kønnet på vor frelser og gud, selv hvis man har en underlig tud
Men en spaghetti koger ...er god til dem der virkelig lover...
At ære det flyvende spaghetti monster... selv hvis det render og tonser
Dertil hører boller, kød boller
Derved kender vi kønnet på vor frelser og gud, selv hvis man har en underlig tud
cnr (19633) skrev:Jeg foretrækker virkelig, at du ikke opfører dig som en selvhøjtidelig, højrøvet besserwizzer, når du beskriver min nudelige godhed. Hvis andre ikke tror på mig, så er det okay. Seriøst, så forfængelig er jeg heller ikke.
F.S.M.
Har du taget "menneskelig" form?
cnr (19641) skrev:F.S.M.'s profet har talt
Han er en PRO-fet altså en professionel FET?
Han har sagt at folk skal pudse deres briller i hans tante Olgas bare baller
Hvordan vil du tolke det?
Fetens ord er ikke altid lige nemme at tyde
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.