mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
dugfrisk (19413) skrev:CBM (19411) skrev:en boa er en slange, en af de lange
den kvæler og den kvæler, og er blevet træt af din kähler.
din slange er mini og du bør skifte navn til VINNIE
CBM (19425) skrev:konstant definition er ...
dugfrisk (19423) skrev:han havde ord siddende under huden.
nogle skrev også ord på huden den dag.
nogle brugte tusch, andre nåle.
det var dagen, hvor ord fyldte ret meget, for dem alle.
Det var nærmest ikke til at bære, indtil en pludseligt sagde ord.
Kære fe - jeg har de sidste måneder fået professionel hjælp for at bearbejde de traumer du påførte mig ved at nægte at betale for den markedsføringsindsats, som du hyrede mig til at udfører. Jeg er nu begyndt at trappe ned på min medicinering igen og min terapeut mener i den forbindelse, at der vil være gavnlig for mig at tilgive dig og komme videre. Faktisk nægter han at udlevere mere ketamin før jeg har gjort det. Så jeg tilgiver dig, men jeg vil aldrig stole på dig igen
Kære cnr. Det er godt at du er medicin-fri, da det er en forudsætning for en egentlig udredning.
Jeg har løbende været i dialog med Den behandlende overlæge.
Når man ikke kan komme af med vrangforestillinger, må man lære at leve med dem og håndtere dem da man ikke skal leve for sin sygdom men med sin sygdom.
Jeg er glad på din vegne. Håber at den religiøse tilgang kombineret med et narrativt samtaleforløb er vejen frem. Du er en vigtig person og din recovery betyder noget.
Tag en dag ad gangen. Allan må være med dig.
Jeg har løbende været i dialog med Den behandlende overlæge.
Når man ikke kan komme af med vrangforestillinger, må man lære at leve med dem og håndtere dem da man ikke skal leve for sin sygdom men med sin sygdom.
Jeg er glad på din vegne. Håber at den religiøse tilgang kombineret med et narrativt samtaleforløb er vejen frem. Du er en vigtig person og din recovery betyder noget.
Tag en dag ad gangen. Allan må være med dig.
fe950 (19300) skrev:cnr (19299) skrev:
Reklamer der bliver læst! Kontakt mig direkte for at leje denne plads
Jeg vil bestille følgende annonce: :( er et ord
Min virkelighed er den faktuelle virkelighed, en virkelighed, hvor du udnytter dine medmennesker og ikke betaler for de ydelser du bestiller.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.