mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jens0ve - jeg har lige fået anden stik, men det var en hættemåge der gav det. Du er ligesom eksperten på området. Er det mest sandsynligt, at:
Hendes brødre står klar udenfor for at tæve mig for at krænke hendes ære ved at være alene med hende i båsen
Eller
Hun er udsendt af Al Quida og der var miltbrand sporer i sprøjten?
Hendes brødre står klar udenfor for at tæve mig for at krænke hendes ære ved at være alene med hende i båsen
Eller
Hun er udsendt af Al Quida og der var miltbrand sporer i sprøjten?
Kunne du høre lidt quranisme i baggrunden? I givet fald tillykke med brylluppet. Du bliver glad for det i længden.
Ellrs er det alm. Vaccine du har fået.Vi ved alle sammen at vaccinen ikke virker på de vantro hunde. Og Alllan er stor.
Ps. Er du sikker på at det var en kvinde?
Ellrs er det alm. Vaccine du har fået.Vi ved alle sammen at vaccinen ikke virker på de vantro hunde. Og Alllan er stor.
Ps. Er du sikker på at det var en kvinde?
At Mohammed og Gabriel havde et homoslamisk forhold til hinanden og at Mohammed ville gerne være en kvinde, og han startede med at omskære sin dillermand men da det var svært blev han vred på kvinderne og beordrede dem til at bære skæg.
I den feminislamiske retning tænker vi at Mohammed blev til en kvinde ved første omskæring og at kvinder bærer skæg for at markere at man godt kan være kvinde på trods af skæg.
I den feminislamiske retning tænker vi at Mohammed blev til en kvinde ved første omskæring og at kvinder bærer skæg for at markere at man godt kan være kvinde på trods af skæg.
Jeg mener at thailandske ladyboys er omfattet af Udlændingestyrelsens Green-card ordning og sagsbehandlingstiden er forholdsvis kort.
Dog skal lønnen være på minimum 350.000 på årsbasis(sats for 2020). Mon ikke din popo er det værd.
Jeg tænker at din ladyboy kan udføre andre opgaver udover pleje af brandsår.
Alternativt kan du overveje om asylansøgere fra Gambia kan udføre opgaven. Så udviser du samtidig et socialt ansvar.
Dog skal lønnen være på minimum 350.000 på årsbasis(sats for 2020). Mon ikke din popo er det værd.
Jeg tænker at din ladyboy kan udføre andre opgaver udover pleje af brandsår.
Alternativt kan du overveje om asylansøgere fra Gambia kan udføre opgaven. Så udviser du samtidig et socialt ansvar.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.