mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg tror at han er klimatosse.
har hørt at han og Greta er på samme bølgelængde og begge kan lide at sejle i egen søn. CBM lavede engan en storm i et glas vand for bagefter at lave bølgeenergi til at drive en dildo. Kreativ er han i hvert fald.
Han elsker i hvert fald shitstorme. Men om det er klimavenlighed, ved jeg ikke.
har hørt at han og Greta er på samme bølgelængde og begge kan lide at sejle i egen søn. CBM lavede engan en storm i et glas vand for bagefter at lave bølgeenergi til at drive en dildo. Kreativ er han i hvert fald.
Han elsker i hvert fald shitstorme. Men om det er klimavenlighed, ved jeg ikke.
Men du er ikke kriminel. Du hjalp blot en person...undskyld en frihedskæmper med at undgå retssystemet. Du skal da ikke til Kina. Du skal i medierne og kræve at kina afleverer santlige bagdøre til amerikanerne.
Du kan selvfølgelig også tage til Kina. Alt andet lige er det sjovere... Men du skal først blive færdig med vaccinationen. Det er vigtigt.
Du kan selvfølgelig også tage til Kina. Alt andet lige er det sjovere... Men du skal først blive færdig med vaccinationen. Det er vigtigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.