mboost-dp1
Hvad har du spildt penge på i dag?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Inspireret af en tråd på et andet fora, synes jeg det kunne være sjovt at høre hvad i spilder jeres penge på.
Selvfølgelig starter jeg ud med et par billige Nearfield monitorer og en Bluetooth modtager til når jeg hører musik via min telefon.
Samt delene til at lave en god håndfuld lommelygter.
Selvfølgelig starter jeg ud med et par billige Nearfield monitorer og en Bluetooth modtager til når jeg hører musik via min telefon.
Samt delene til at lave en god håndfuld lommelygter.
Jeg har i dag bestilt LG Optimus 2x. Den kommer først d. 25 februar, glæder mig allerede :-)
spildt penge er måske så meget sagt, men har da købt et par CD'er i dag (Hullabaloo (2CD) (Album) - Muse og Sunshine On Leith - The Proclaimers)
Har måske spildt 200 kr på at Danmark vinder over Spanien og 100 kr på at Kroatien vinder over Island.
Finder ud af om et par timer om pengene er spildt.
Finder ud af om et par timer om pengene er spildt.
Chewy (7) skrev:Det er da unfear at lave sådan en tråd 3 dage før lønningsdag....
Så er vi jo nogen der har lønningsdag i dag :P
*A plague on your house
Livet er for kort til curses.
Synes ikke jeg har SPILDT penge idag. Så havde jeg ikke købt det.
Livet er for kort til curses.
Synes ikke jeg har SPILDT penge idag. Så havde jeg ikke købt det.
Spildte 85kr på et par burgers + cocioer til mig og min bror. Derefter købte jeg aftensmad for 75kr.
Æv, nu bliver jeg sgu da deprimeret over, at jeg slet ikke har haft tid til at bruge/spilde penge, de sidste halvanden uge, pga. for meget arbejde :-(
#15 - Det var et modigt køb, friske batterier betyder jo længere taletid :P
Jeg har "spildt" penge på en æske pils.. Hmm det var nok ikke så spildt alligevel hehe
Fik også købt mig en kejser-skorpion, nok næppe et kæledyr så det kan vel også gå under spild for nogle..
Jeg har "spildt" penge på en æske pils.. Hmm det var nok ikke så spildt alligevel hehe
Fik også købt mig en kejser-skorpion, nok næppe et kæledyr så det kan vel også gå under spild for nogle..
Jeg gik væk fra Cola, efter et par lidt kedelige oplevelser.
For et par år siden, begyndte jeg at få voldsomme hosteanfald, hver gang jeg drak cola (hvilket jeg gjorde konstant). Det udviklede sig så til at jeg hostede blodig slim op, nogle gange dagligt. Nogle gange vågnede jeg om natten, og skulle brække mig. To gange har jeg oplevet, at få et hosteanfald imens. Det er ikke specielt fedt at ligge på badeværelsesgulvet, og ikke kunne trække vejret. , fordi man brækker sig, og hoster samtidig.
Jeg ved faktisk ikke helt hvordan jeg overlevede anden gang, jeg husker bare at jeg ikke kunne trække vejret, og senere at jeg kom til mig selv, liggende på gulvet. Dér stoppede jeg med at drikke cola.
Jeg er siden startet på cola'en igen, men kan da mærke at jeg skal tage den lidt med ro, og ikke drikke for meget af det.
For et par år siden, begyndte jeg at få voldsomme hosteanfald, hver gang jeg drak cola (hvilket jeg gjorde konstant). Det udviklede sig så til at jeg hostede blodig slim op, nogle gange dagligt. Nogle gange vågnede jeg om natten, og skulle brække mig. To gange har jeg oplevet, at få et hosteanfald imens. Det er ikke specielt fedt at ligge på badeværelsesgulvet, og ikke kunne trække vejret. , fordi man brækker sig, og hoster samtidig.
Jeg ved faktisk ikke helt hvordan jeg overlevede anden gang, jeg husker bare at jeg ikke kunne trække vejret, og senere at jeg kom til mig selv, liggende på gulvet. Dér stoppede jeg med at drikke cola.
Jeg er siden startet på cola'en igen, men kan da mærke at jeg skal tage den lidt med ro, og ikke drikke for meget af det.
Systran (27) skrev:Jeg er konverteret fra sodavand til danskvand og synes helt godt om det. Det er sundere og bedre at drikke til mad
Ditto :) Sodavand er blevet en sjælden nydelsesdrik i min verden.
Carlsberg kurvand ^^
SlettetBruger (31) skrev:Carlsberg kurvand ^^
Roger that!
Når man bor i Fredericia, bliver der lidt kortere til Tyskland.
Jeg må også melde mig som afhopper på cola vognen. Drikker ikke sodavand længere, ryger ikke og drikker heller ikke alkohol. Spiser sundt og sørger for at røre mig hver dag. Det giver overskud til at nørde endnu mere og ja så er man jo ikke 16 længere. (Vi blev slemt skuffede da vi efter htx skulle prøve at holde lan igen.. puha, vi gik tidligt i seng)
Hvordan kom du til den konklusion at det var colaen? Havde du evt. prøvet at søge læge ...
BurningShadow (30) skrev:Jeg gik væk fra Cola, efter et par lidt kedelige oplevelser.
Hvordan kom du til den konklusion at det var colaen? Havde du evt. prøvet at søge læge ...
Nej, jeg søgte ikke læge, selvom jeg jo burde.
Jeg tror bare jeg startede fra en ende af, og cola'en var tilfældigvis det første jeg opgav, og så stoppede det i løbet af få dage, derfor ser jeg ikke mange andre muligheder, end at det var cola'en.
Nej, jeg søgte ikke læge, selvom jeg jo burde.
Jeg tror bare jeg startede fra en ende af, og cola'en var tilfældigvis det første jeg opgav, og så stoppede det i løbet af få dage, derfor ser jeg ikke mange andre muligheder, end at det var cola'en.
2 styk 20uF 400V kondensatorer til at reparere en defekt Ansmann Energy 16 lader som jeg har købt for 2 kr.
Jeg hader også den situation, hvor man først opdager, at speed-o-meteret er i stykker, når Politiet stopper en og siger, at man har kørt +100 kmh for hurtigt. :S
Jeg ved altid hvor hurtigt jeg kører, men jeg hader det at de kører i civil-biler, på motorvejen.
Jeg elsker det faktum at de altid trækker lidt fra, for jeg blev målt til 163, men fik kun bøden på 158...
Jeg ved altid hvor hurtigt jeg kører, men jeg hader det at de kører i civil-biler, på motorvejen.
Jeg elsker det faktum at de altid trækker lidt fra, for jeg blev målt til 163, men fik kun bøden på 158...
BurningShadow (49) skrev:#48
Hvor meget blev den på
/topic
Har sat 1200kr ind på min betting konto...
Edit: kan det passe med 3k? 2k for hastighed plus farttillæg (1k)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.