mboost-dp1
Farming Simulator fans (Facebook gruppe?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej bruger. Har længe gået og ventet på, at der skulle komme flere medlemmer ind på min egen gruppe. Den hedder Farming Simulator fans, og er for alle der kan lide at spille Farming Simulator. Der er et link til gruppe herunder, som jeg syntes, I lige skal checke ud, og hvis du kunne tænke dig at være medlem af, så bare anmod om tilladelsen, og jeg skal acceptere dig hurtigst muligt!
www.facebook.com/groups/131417323606486/
Mvh. New-Holland-freak
Mvh. New-Holland-freak
Farming Simulator fans (Facebook gruppe)*Jeg elsker landbrug (1) skrev:Hej bruger. Har længe gået og ventet på, at der skulle komme flere medlemmer ind på min egen gruppe. Den hedder Farming Simulator fans, og er for alle der kan lide at spille Farming Simulator. Der er et link til gruppe herunder, som jeg syntes, I lige skal checke ud, og hvis du kunne tænke dig at være medlem af, så bare anmod om tilladelsen, og jeg skal acceptere dig hurtigst muligt!
Mvh. New-Holland-freak
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.