mboost-dp1

XP Backup til Vista

Gå til bund
Gravatar #1 - <3Thinkpads
12. jul. 2007 17:50
Halløj

Min gamle computer som nu er død, kørte med Windows XP som er erstattet med Vista. Inden den døde nåede jeg at få lavet en backup via XPs Overførelsel af filer etc, men til min store gru kan jeg nu at se Vista's backup selvfølgelig ikke understøtter XP's backup funktion.

Jeg har forsøgt med Easy Transfer, men den tager kun .bkf filer og Windows XP's er DAT. Er der nogen som kender et program som kan åbne dat filen og lade mig læse filerne ud / eller et program som genskabe dette backup så den kan indlæses direkte i Vista?

Jeg håber på det bedre, og på forhånd tak :)

Mcnasty
Gravatar #2 - MiniatureZeus
12. jul. 2007 17:55
Har en engang prøvet med dette program, ved dog ikke om det decideret kan åbne DAT filer.
Gravatar #3 - <3Thinkpads
12. jul. 2007 18:02
Desværre nej, den siger bare at det ikke er en rigtig dat film.. Jeg tror at jeg tager livet af mig selv hvis jeg ikke finder en løsning :P

Men tak for buddet, i andre kom frisk! Tak!
Gravatar #4 - MiniatureZeus
12. jul. 2007 18:09
Men har du ikke en XP installation som du kan åbne den med? og så kopiere det over på en xHDD eller noget?
Gravatar #5 - <3Thinkpads
12. jul. 2007 18:14
Hmmm, ikke nogen dum ide.. Jeg kunne selvfølgelig fixe en win xp ind i dualboot og gøre den den vej.. Kan Vista finde på at opfører sig underligt hvis den "fornemmer" en XP installation?

Geeh, jeg hader godt nok MS efter dette.. Jeg ville bare så gerne have en Windows XP istedet for dette eyecandy
Gravatar #6 - MiniatureZeus
12. jul. 2007 18:17
Altså du kan vist godt lave dualboot med xp vs vista. Men er nu ikke 100 på det. istarten kunne man vist ikke.
Gravatar #7 - <3Thinkpads
12. jul. 2007 18:21
Jeg må vel kunne lægge windows xp på min externe hdd og boote via den uden at det skulle give problemer..
Gravatar #8 - MiniatureZeus
12. jul. 2007 18:33
Ja prøv det.
Gravatar #9 - <3Thinkpads
12. jul. 2007 18:51
Tak for hjælpen forresten ;)
Gravatar #10 - MiniatureZeus
12. jul. 2007 21:48
np
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login