mboost-dp1

Videoopkald via cbb, er det muligt?

Gå til bund
Gravatar #1 - trylleklovn
9. aug. 2007 21:28
Jeg har CBB som udbyder og er ganske tilfreds.
Opdagede så lige at der rent faktisk er 3g dækning i mit område også (de bruger sonofons netværk) og ganske rigtigt, jeg kunne straks forbinde via 3g og browse nogle websites.

Så jeg så at cbb skriver man kan lave videoopkald via 3G, men hvis jeg prøver at lave et videoopkald til min kæreste, som har 3.dk, så siger den bare at netværket ikke understøtter videoopkald, til trods for at jeg kan stå præcist samme sted og fint browse websites over 3g forbindelsen.

Telefonen jeg bruger er en e61i, der, til trods for at den ikke har noget kamera foran, altså fint er istand til at foretage videoopkald (angiveligt).

Er der nogen, som har nogle erfaringer på området, der evt. ved om det kan lade sig gøre?
Gravatar #2 - OBenned
10. aug. 2007 10:49
Skal du ikke have tilsendt en opsætning til videotelefoni?
Gravatar #3 - trylleklovn
10. aug. 2007 10:54
Det er jo det jeg ikke ved.

Jeg har alle de opsætninger jeg kan få tilsendt, inkl. opsætninger for 3G datatrafik. Og kan umiddelbart ikke se at der kræves en specifik opsætning for videoopkald.
Gravatar #4 - OBenned
10. aug. 2007 11:11
Ja jeg kan heller ikke finde noget, prøv måske at ringe til dem
Gravatar #5 - trylleklovn
10. aug. 2007 11:49
Jeg har sendt dem en mail, som de så tydeligvis ikke læste før de svarede på den, da de bare sagde jeg kunne hente opsætninger på deres website.

Jeg har nu skrevet til dem igen, hvor jeg har forklaret problemet igen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login