mboost-dp1
Offentliges hjemmesider - kun med ie?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg ville bestille det nye blå sygesikringsbevis på Fredericias kommune. Der fik jeg følgende fejlbesked:
Der er sket en fejl
Internet Explorer 4.01 eller nyere er nødvendig for at benytte denne blanket Prøv igen
Med venlig hilsen
Fredericia Kommune
Tlf. 7210 7000 · [email protected]
Er det kun Fredericias kommune, der bevidst vælger at gå imod IT- og Telestyrelsens anbefalinger, eller oplever I andre lignede situationer hos jer? Jeg synes det er forkasteligt, at det offentlige ikke giver brugeren et frit valg!
Mvh. stix
Fra IT- og Telestyrelsens hjemmeside: Det er ligeledes vigtigt at anvende test, som i almindelighed er beregnet på, at net-stedet skal kunne anvendes af flest mulige brugere. Test som tilgængelighedstest, HTML-validering, CSS-validering og test af browser-kompatibilitet.
Der er sket en fejl
Internet Explorer 4.01 eller nyere er nødvendig for at benytte denne blanket Prøv igen
Med venlig hilsen
Fredericia Kommune
Tlf. 7210 7000 · [email protected]
Er det kun Fredericias kommune, der bevidst vælger at gå imod IT- og Telestyrelsens anbefalinger, eller oplever I andre lignede situationer hos jer? Jeg synes det er forkasteligt, at det offentlige ikke giver brugeren et frit valg!
Mvh. stix
Fra IT- og Telestyrelsens hjemmeside: Det er ligeledes vigtigt at anvende test, som i almindelighed er beregnet på, at net-stedet skal kunne anvendes af flest mulige brugere. Test som tilgængelighedstest, HTML-validering, CSS-validering og test af browser-kompatibilitet.
Jeg synes faktisk næsten alle de offentlige er blevet rigtig gode, i hvertfald hvis man ser tilbage på hvordan det var for en 3 år siden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.