mboost-dp1

brug af recovery dvd

Gå til bund
Gravatar #1 - cracycat
16. jun. 2007 21:13
hej er i tvivl om hvor meget der forsvinder, hvis jeg bruger min recovery dvd ?

alle dokumenter, diverse programmer, net bank m.m , forsvinder det eller hvad.

kan ikke helt tyde det på den vejledning jeg har og tør ikke sætte igang med noget før jeg ved besked.
Gravatar #2 - holmen
16. jun. 2007 21:22
Ehm, recovery DVD? Recovery af hvad? (formoder at det er en HDD, og en backup-applikation der kom bundled med din maskine?) Hvilken maskine har du? Hvilket program har du brugt til at lave en recovery DVD med?

Det er satme en mangelfuld post du har lavet der. Tag lige og få al den fornødne information med, det er jo ikke til at konkludere noget ud fra det du har skrevet.

hej er i tvivl om hvor meget der forsvinder, hvis jeg bruger min recovery dvd ?
Der burde forsvinde det, som du har tilføjet efter du har lavet recovery DVD'en
alle dokumenter, diverse programmer, net bank m.m , forsvinder det eller hvad.
Det kommer an på hvordan din konfiguration var da du lavede recovery DVD'en
kan ikke helt tyde det på den vejledning jeg har og tør ikke sætte igang med noget før jeg ved besked.
Jeg kan heller ikke tyde ret meget ud af det du skriver. Hvad vil du sætte i gang med? Vil du til at bruge din recovery DVD eller hvad? Er der sket en fejl så din maskine kræver recovery eller hvad?
Gravatar #3 - cracycat
16. jun. 2007 21:35
sorry om igen
jeg har en bærbar asus hvor der er kommet en masse virus junk ind på, har prøvet med diverse vrusprogrammer og har prøvet at starte op i fejlsikret tilstand for derefter at køre virusprogrammer, har nu fået sat virussen i karantæne men der er problemer stadig . den ka´n ikke gå på nettet, på trods af at alle forbindelser viser de er ok,har mistanke om at virussen har rodet med internet explorer, derfor fik jeg det råd at bruge den medfølgende recovery dvd der fulgte med maskinen som en mulig løsning. så jeg har ikke lavet en recovery dvd kan bare ikke finde ud af om den fjerner alt som i en formattering eller den lader mine progammer blive . såsom netbank, internet , musikprogrammer m.m.,
Gravatar #4 - holmen
16. jun. 2007 21:43
Hvis du tror en virus har fucket med IE (internet explorer) så prøv at download og installer firefox. Har du kørt Spybot - search and destroy og adaware? Har du noget antivirus på din maskine?
Hvis det er en recovery DVD der fulgte med, så sletter den alt (vil jeg påstå) og du starter op med en "tom" windows installation.

Jeg foreslår at du beskriver problemet lidt nøjere. Består problemet i at du ikke kan komme på nettet? På internettet eller på det lokale netværk? er der andre problemer med maskinen?

Hvem gav dig råd om at bruge recovery DVD'en? En acer-supporter?
Gravatar #5 - cracycat
16. jun. 2007 21:49
jeg har kørt spybot
lige nu har jeg bullguard, ad-aware og c-cleaner liggende.

rådet fik jeg fra en bekendt .

computeren vil ikke gå på internettet.

skal lige være med : firefox hvad gør det ????
Gravatar #6 - holmen
16. jun. 2007 21:52
Firefox er en internet browser, ligesom internet explorer. Hvis der er noget spy- / malware der har fucket med IE, så burde du komme på nettet med firefox (som iøvrigt er en bedre browser en IE (Gieb phlame!!!)). Kan du ikke komme på nettet med FF (firefox) så tyder det på (i første omgang) at de ikke er en virus der bare har fucket med IE.
Gravatar #7 - cracycat
16. jun. 2007 21:56
jeg takker for rådet, og prøver firefox
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login