mboost-dp1

Bøvl med wireless

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
5. sep. 2008 15:48
I dag eksploderede mit wireless af uforklarlige årsager.

JEg er netop flyttet og skal kun bo hvor jeg er nu et par måneder, så har derfor investeret i en wimaxx boks.
Da jeg flyttede ind for et par uger og fik min wimaxx boks virkede det fint, da jeg smed den til mit router, både trådløst og trådet.

I dag er min ene computer kommet tilbage fra reparation, da jeg ville smide den på det trådløse virkede routeren ikke, hverken tråd eller trådløst. Hele routeren gik ned, jeg restorede den og fik den stationære på via. tråd, men det trådløse er der ikke hul igennem til. Jeg kan sagtens logge på, men ikke få forbindelse til internettet - hvilket jeg synes er lidt sært.
Nogen forslag?

Routeren er en Asus wl 500 g.
Gravatar #2 - trylleklovn
5. sep. 2008 15:51
Får du tildelt en IP adresse? kan du pinge routeren? kan du pinge google? Finder den DNS korrekt? Kan du logge ind i routeren og evt tjekke om den deler din forståelse af, at i har forbindelse?
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
5. sep. 2008 15:59
Alt virker som det skal. Og nu virker det hele, af uransagelige årsager har den reparedede computer vist haft en effekt på routeren, routeren har haft en effekt på den reparerede - nu virker det hele :S

Tror problemet var i computeren. Der i øvrigt valgte at slette alle mine passwords.

tak for æ hjælp!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login