mboost-dp1
Windows XP Tema problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Halløj folkens, sidder her, med et lidt trælst problem, jeg havde noget adaware som åbenbart rodede lidt for meget med mine temaer i WinXP, problemer er ikke bare farverne men også hvordan vinduerne ser ud, som de fleste af jer nok ved har WinXP nogle afrundede hjørner og en blå farve, MEN efter at have fået løst adaware problemet sidder jeg nu med vinduer og farver som i win98 altså skarpe firkantede hjørner og grå/blå farver...
Jeg har tjekket i "Tema vælgeren" ved at højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaberne, der står godt nok et windows xp tema men det er altså ikke den med de bløde runde hjørner...
Skulle der være nogen af jer herinde der enten ved hvor jeg kan finde disse filer eller som skulle kunne sende dem til mig?
Jeg har tjekket i "Tema vælgeren" ved at højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaberne, der står godt nok et windows xp tema men det er altså ikke den med de bløde runde hjørner...
Skulle der være nogen af jer herinde der enten ved hvor jeg kan finde disse filer eller som skulle kunne sende dem til mig?
smid din windows xp cd i computeren og tryk på repair. Det burde vel afhjælpe problemet.
Nu har du vel ikke noget "make xp look like vista"-software installeret, som kan smadre standard layoutet?
Nu har du vel ikke noget "make xp look like vista"-software installeret, som kan smadre standard layoutet?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.