mboost-dp1
Windows ME i Afrika
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg sidder lige nu paa et Universitet i Afrika. De studerende har to computere, men desvaerre har der vaeret en krig med nogle aeldre studerende der er gaaet ud. Det har medfoert at de aeldre har laast WindowsME, saa naar man forsoeger at aabne nogle programmer faar man bare beskeden at Windows kan ikke finde filen/genvejen Skaermen koerer i 256 farver og man kan heller ikke aendre denne indtilling da man ikke har rettighederne. Hvad goer jeg?
Jeg kan kun aabne Dos-promt, IE og gemme paa disk. Og jeg kan kun vaelge at lukke comp. ned. Ikke noget med genstart i DOS.
Kan man ikke goere et eller andet i DOS-promten?
Jeg kan kun aabne Dos-promt, IE og gemme paa disk. Og jeg kan kun vaelge at lukke comp. ned. Ikke noget med genstart i DOS.
Kan man ikke goere et eller andet i DOS-promten?
Desværre ikke, tror jeg.
Jeg tror det nemmeste i den her situation ville være at geninstallere, hvis det er muligt. Ellers så ved jeg sgu ikke lige helt hvad man kan gøre (kender ikke så meget til ME)
Jeg tror det nemmeste i den her situation ville være at geninstallere, hvis det er muligt. Ellers så ved jeg sgu ikke lige helt hvad man kan gøre (kender ikke så meget til ME)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.