mboost-dp1

Windows Live Messenger med Aero?

Gå til bund
Gravatar #1 - Bornslippy
24. jul. 2006 23:48
Nu har jeg set på CrystalXP.Net dette vidunderlige billede af en måde Messenger, i mit hovede burde se ud i Vista.
Dog er det ikke et officielt screen shot, men jeg håber da at der er nogen her inde som ved om der findes en måde man kan få sådan et udseende på sin messenger live, i Vista?

Kan se den gamle beta som så sådan HER ud, at den ligner den meget, bortset fra den anden har Glass Look.

Nogen som tror der kommer en Windows Live Messenger til Vista som udnytter Aero?
Det ville da være rart at få messenger pænere når det nu kan lade sig gøre i Vista.
Gravatar #2 - Multibox
27. jul. 2006 22:52
Areo er ret nice når det kommer til det der.
Man kan skifte mellem glass og ikke glass, samt skifte farven på glass look og mener også man kan ændre på transparency (gennemsigtigheden).
Med Areo farve skift, samt msn live interne farveskift, er det nok muligt, men burde lige undersøge sagen lidt mere og hvis det lykkedes, kan jeg poste nogle screenshots.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login