mboost-dp1
Windows 7 update, vil det fjerne alt min data ved install?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Halløj.
Så kom min win 7 update ind af døren, juhuuu. nu er mit problem så, jeg har pænt mange ting på puteren som jeg ikke lige kan sige farvel til, og min hdd er ikke delt op, så det hele ligger på C: drevet.
Mit spørgsmål er så, er updaten en komplet reinstall til win 7, eller er det bare en update som ændre det til win 7, og lader alle filer der ikke har med windows at gøre være ?
Mange tak :)
Så kom min win 7 update ind af døren, juhuuu. nu er mit problem så, jeg har pænt mange ting på puteren som jeg ikke lige kan sige farvel til, og min hdd er ikke delt op, så det hele ligger på C: drevet.
Mit spørgsmål er så, er updaten en komplet reinstall til win 7, eller er det bare en update som ændre det til win 7, og lader alle filer der ikke har med windows at gøre være ?
Mange tak :)
Uanset hvad, skal du ALTID tage backup. Ellers ender du i DR1's Til Tasterne.
Jeg har ærlig talt ikke styr på, om den europæiske version tillader en opdatering (grundet browser-snakken), men du kan smide disken i, når du er inde i Windows og se ad.
Hvis du smider den i fra boot af, får du to muligheder:
1. Opgradering (Alt bliver, hvor det er, kun Windows opdateres)
2. Avanceret (formatering og start på ny)
Men igen: Backup, backup, backup!
Jeg har ærlig talt ikke styr på, om den europæiske version tillader en opdatering (grundet browser-snakken), men du kan smide disken i, når du er inde i Windows og se ad.
Hvis du smider den i fra boot af, får du to muligheder:
1. Opgradering (Alt bliver, hvor det er, kun Windows opdateres)
2. Avanceret (formatering og start på ny)
Men igen: Backup, backup, backup!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.