mboost-dp1
Win32 på win64?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
nu når windows xp 64bit snart udkommer har jeg overvejet at gå over til det.
men kan man køre 32bit programmer på det, altså har de lavet et emuleringsprogram eller noget.. ligesom de gjorde i sin da vi skiftede til 32bit?
men kan man køre 32bit programmer på det, altså har de lavet et emuleringsprogram eller noget.. ligesom de gjorde i sin da vi skiftede til 32bit?
Ja, du kan sagtes kører 32bit programmer på en alm. 64bit CPU. Du kan også godt køre 32bit programmer på WinXP til 64bit.
Det er vist kun på særlige cluster systemer osv. hvor man er bundet til det ene eller andet.
Ja, du kan sagtes kører 32bit programmer på en alm. 64bit CPU. Du kan også godt køre 32bit programmer på WinXP til 64bit.
Det er vist kun på særlige cluster systemer osv. hvor man er bundet til det ene eller andet.
har ikke lige prøvet MS virtual PC endnu, men VMware ved jeg i hvert fald emulerer sin egen hardware... så vidt jeg kan huske er det et Intel BX chipset, et AMD netkort, SB 16 lydkort og dets egen udgave af et grafikkort, hvortil der medfølger drivere til windows og linux.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.