mboost-dp1
VOIP på mobiltelefonen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
nu har jeg søgt en del rundt på nette uden hel efter en SIP client til min mobil
jeg er den lykkelige ejer af en SE K660
som jeg ser det så skal klienten være programmeret i J2ME da det er det enneste min telefon under støtter, søger jeg så på "J2ME SIP client" får jeg hele masse om hvordan jeg selv kan lave min egen client med nogen bestemte library's men jeg synes ikke lige jeg har lyst til at sætte mig ind i J2ME programmering lige nu
det her library har eksisteret i snart 4 år så der må da være nogen der har lavet noget brugbart med det?
håber der nogen af jer der kender noget til det?
til dem af jeg der ikke ved hvad en SIP client er så er SIP en af de mest brugte protokoler til VOIP over internette
jeg er den lykkelige ejer af en SE K660
som jeg ser det så skal klienten være programmeret i J2ME da det er det enneste min telefon under støtter, søger jeg så på "J2ME SIP client" får jeg hele masse om hvordan jeg selv kan lave min egen client med nogen bestemte library's men jeg synes ikke lige jeg har lyst til at sætte mig ind i J2ME programmering lige nu
det her library har eksisteret i snart 4 år så der må da være nogen der har lavet noget brugbart med det?
håber der nogen af jer der kender noget til det?
til dem af jeg der ikke ved hvad en SIP client er så er SIP en af de mest brugte protokoler til VOIP over internette
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.