mboost-dp1
VMware Server hænger ved boot a ny VM
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har installeret VMware Server 2.0.1 på en WinXP64. Jeg kan ikke boote Ubuntu på en helt frisk VM. Jeg har prøvet med både AMD64 og i386 version af Ubuntu server 9.04 og AMD64 versionen af 8.04.2, som alle var mounted som en ISO.
Den hænger ved boot og "Power On Virtual Machine" hænger ved 95%.
De sidste to linier i vmware.log:
mks| SVGA: display status changed, using optimizations for local consoles.
vmx| TOOLS setting the tools version to '0'
Der er ingen fejl i resten af loggen, men der er 10 minutter mellem de to linier. Hænger den eller kører den bare vildt sløvt?
Jeg benytter konsollen i webinterfacet, som viser "Powering on" oppe i venstre hjørne og VMware logoet i nederste højre.
Google siger ikke meget om VMware server, men der er mange hits om ESX, som ikke helt matcher.
Den hænger ved boot og "Power On Virtual Machine" hænger ved 95%.
De sidste to linier i vmware.log:
mks| SVGA: display status changed, using optimizations for local consoles.
vmx| TOOLS setting the tools version to '0'
Der er ingen fejl i resten af loggen, men der er 10 minutter mellem de to linier. Hænger den eller kører den bare vildt sløvt?
Jeg benytter konsollen i webinterfacet, som viser "Powering on" oppe i venstre hjørne og VMware logoet i nederste højre.
Google siger ikke meget om VMware server, men der er mange hits om ESX, som ikke helt matcher.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.