mboost-dp1

Vista vs Win 7

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
13. aug. 2009 09:51
Meget hurtigt spørgsmål som min første google-søgning ikke gav svar på:
Hvis man køber en PC med vista, som den ikke trækker optimalt, vil den så have sværere eller lettere ved at køre windows 7 (begge OS med standard indstillinger for performance).
Gravatar #2 - Slettet Bruger [2871031094]
13. aug. 2009 09:55
Jeg vil sige lettere, ved at køre Windows 7.

Jeg sidder selv ved min MSI Wind Netbook lige nu med Windows 7 RC, den ville på INGEN måde være stærk nok til at køre Vista!

Jeg har kun haft gode erfaringe med Windows 7 og hastighed, i forhold til Vista.

Så hvis du kan køre Vista, så vil du nemt kunne køre Windows 7 og med stor sandsynlighed også hurtigere!
Gravatar #3 - stevns
14. aug. 2009 18:24
Jeg giver Vossen ret. Jeg kørte lidt med vista i starten, men blev træt af den hastighed der var på tingene, ik for at starte en vista flamewar ^^ Men synes slet ik der er nogen problemer med win7 (det er den samme computer jeg også havde vista på den gang). Min bror har vidst også lige lagt win7 på sin eee, og han var vidst ganske tilfreds, tror jeg ik der er nogen der vil være med vista på sådan et monster af en pc :)
Gravatar #4 - NioBe
14. aug. 2009 18:50
Jeg er enigt med Vossen... Har selv samme Netbook med Windows 7. Og jeg er yderst tilfreds med den. Har den indstalleret ind på alle mine maskiner (4 stks).
Gravatar #5 - Stevanx
14. aug. 2009 20:05
Windows 7 er hurtigere end Vista - både af hvad jeg har erfaret og hvis man skal tro på følgende blog
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login