mboost-dp1

Vista ReadyBoost eller ej

Gå til bund
Gravatar #1 - EmailFX
9. jul. 2007 01:51
God aften i foraet.
Har netop fået installeret Windows Vista Ultimate på det nye mediecenter og alt fungerer umiddelbart efter forventning.

Jeg faldt så over det her ReadyBoost, som er introduceret i Vista.
Det lyder meget smart men efter at have læst nedenstående artikel på PCWorld er jeg blevet lidt kritisk - både for ReadyBoost og PCWorlds artikel:
http://www.pcworld.dk/art/8448?page=4

Man kan læse af artikelen i PCWorld at der til nogle opgaver er tab ved at bruge ReadyBoost og ved nogle opgaver en gevinst.
En ting jeg syntes er meget kritisk, er at der er rimlig stor forskel på opstartstiderne for et system med 1 GB RAM og samme system med 2 GB RAM.
Det får mig generelt til at forholde mig rimligt kritisk overfor artikel. Ikke at jeg kalder det lort, men virker sært at der er så stor forskel på disse to setups.

Ikke desto mindre. Nogle her med erfaringer med at bruge memorysticks og andet flashhukommelse til at øge hastigheden i Vista, og er de dårlige eller gode?

Mvh EmailFX
Gravatar #2 - Norrah
9. jul. 2007 13:42
ready or not, here i come, you can't hide. Im gonna fiind you. And make it hap-pen.

Go for it. En ven(AMD 64 3000) fik skåret 15sek af sin boot tid af... og andet godt!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login