mboost-dp1
Vista og GMA 950?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej Alle,
Jeg har lige købt en super lækker bærbar. Computeren er omfattet af programmet med gratis (udover et meget lille gebyr) opgradering til Vista. Computeren har et 128 MB Intel GMA 950 grafikkort. Er der nogen der ved om Aero vil kunne køre på dette? (der har været en del snak om at Aero ikke kunne køre på nogen GMA grafikkort)?
Jeg har lige købt en super lækker bærbar. Computeren er omfattet af programmet med gratis (udover et meget lille gebyr) opgradering til Vista. Computeren har et 128 MB Intel GMA 950 grafikkort. Er der nogen der ved om Aero vil kunne køre på dette? (der har været en del snak om at Aero ikke kunne køre på nogen GMA grafikkort)?
ja, men er det ikke noget med at emulatoren kun kan køre 400 Mhz? Btw. er der nogen der har erfaring med at køre Windows Vista med nævnte grafikkort på en PC?
Det er sørme ikke emuleret da ..
Jeg kører det direkte og native på min macbook - har en CoreDuo processor !
Jeg kører det direkte og native på min macbook - har en CoreDuo processor !
Det hedder BootCamp og gør det muligt for Mac Computere med Intel Chipsets at kører Windows...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.