mboost-dp1
TV-Tuner software (overlay)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har i længere tid ledt efter et stykke software som kan bruges således man kan have et vindue åbent mens man gamer. Jeg er MMO freak og har hidtil spillet i "Window mode" således jeg kan se TV samtidigt med jeg gamer. Jeg er imidlertidligt løbet tør for skærm plads og jeg har brug for at game i "full screen mode"
Indtil videre har jeg ikke fundet noget af betydning, nok mest fordi jeg ikke aner hvad jeg skal søge på, så jeg prøver lykken herinde.
Det jeg søger: Stykke software som gør det muligt at se TV via sin TV-Tuner i et vindue mens man har OpenGL eller D3D applicationer åbne i full screen mode.
TV-Tuner jeg ejer er et ASUS My Cinema P7131, hvis det har nogen betydning.
Indtil videre har jeg ikke fundet noget af betydning, nok mest fordi jeg ikke aner hvad jeg skal søge på, så jeg prøver lykken herinde.
Det jeg søger: Stykke software som gør det muligt at se TV via sin TV-Tuner i et vindue mens man har OpenGL eller D3D applicationer åbne i full screen mode.
TV-Tuner jeg ejer er et ASUS My Cinema P7131, hvis det har nogen betydning.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.