mboost-dp1

TV program

Gå til bund
Gravatar #1 - polle-online
31. mar. 2005 05:33
Jeg har et typhoon tv kort i min computer. Kortet virker fint men det gør programmet ikke. Kort sagt det lader tv kanalerne have de nummre som de fik da de blev scannet ind selv om jeg ændre dem. Nogen der kender et godt TV program som er gratis at hente?
Gravatar #2 - kasper_lurifax
5. apr. 2005 20:50
Måske! Jeg bruger selv et open-source program der hedder dscaler. Det kan simpelthen alt! Det er ikke sikkert at dit kort er understøttet, men der er en forholdsvis stor chance for det!
Hent det her: http://deinterlace.sourceforge.net/
Gravatar #3 - kasper_lurifax
5. apr. 2005 20:52
"Hvorfor betale for noget når man kan få det samme slags produkt gratis?" Kan i øvrigt godt lide din holdning der! Hvorfor købe Photoshop når man kan bruge Gimp, hvorfor bruge Microsoft (ad!) Office når man kan bruge Open Office, hvorfor bruge Norton Antivirus når man kan bruge AVG... osv osv osv!

That's the spirit!
Gravatar #4 - Cyrack
5. apr. 2005 21:18
Kan kun anbefale DScaler, har de fedeste deinterlacing algoritmer, der giver et fint og roligt billed.
Gravatar #5 - polle-online
22. apr. 2005 19:56
Forresten kasper_lurifax, jeg ved ikke om du kender det men avast antivirus er også et godt produkt. Du kan få en home og pro udgave. Home udgaven er gratis, kræver bare du tør give en e-mail adresse til rådighed fordi du skal bestille en key hos dem. Men det er stadigvæk gratis. Plus så vidt jeg kan se bedre end avg hvis man sætter sig ind i det.
:-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login