mboost-dp1
Tiger OSX?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har læst lidt hist og pist om det nye mac os x som bliver promoveret ret kraftig.
Nu undre det mig, hvorfor delen laver de ikke x86 understøttelse i tigeren?
Jeg kan da godt forstå de hellere vil sælge en complet mac med det hele, men så får de jo ikke mig som kunde. hvis jeg skulle skifte OS, (køre hovedsagelig XP) ville jeg da kunne installere det på det isenkram jeg har allerede..
Er det fordi det er så stor forskel mellem de to hardware/processor typer RISC og x86??
Og hvorfor så ikke lave en "skod-mac" med x86 procssor understøttelse.. De burde da vide, hvis man vil overleve skal man ha markedsandel, for at få markedsandel skal man ramme bredt... etc. (copy M$ strats)
Pointen: Jeg vil sq prøve det OS X hehe!
Nu undre det mig, hvorfor delen laver de ikke x86 understøttelse i tigeren?
Jeg kan da godt forstå de hellere vil sælge en complet mac med det hele, men så får de jo ikke mig som kunde. hvis jeg skulle skifte OS, (køre hovedsagelig XP) ville jeg da kunne installere det på det isenkram jeg har allerede..
Er det fordi det er så stor forskel mellem de to hardware/processor typer RISC og x86??
Og hvorfor så ikke lave en "skod-mac" med x86 procssor understøttelse.. De burde da vide, hvis man vil overleve skal man ha markedsandel, for at få markedsandel skal man ramme bredt... etc. (copy M$ strats)
Pointen: Jeg vil sq prøve det OS X hehe!
Der er jo lavet en "skod-mac", hvis man bør kalde den det:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.wo...
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.wo...
Ja den har godt jeg set, meeen jeg har ikke lyst til at med 5 tusser efter sådan en lille fætter for at prøve Tiger X..
Ok den ser lækker nok ud, men jeg var mere på udkig efter feks. 181dages trial af Tiger til X86..
:edit:
Jeg kom lige i tanke om det er imod Appels gamle holding, de satser jo på Reklame-design-grafik-trykkeri brancher, der er billig = dårlig.
Ok den ser lækker nok ud, men jeg var mere på udkig efter feks. 181dages trial af Tiger til X86..
:edit:
Jeg kom lige i tanke om det er imod Appels gamle holding, de satser jo på Reklame-design-grafik-trykkeri brancher, der er billig = dårlig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.