mboost-dp1
sxv. (starOffice) kan ikke åbnes i word.. ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej
Jeg har lige et typisk amatør problem, jeg har oprettet en tekstfil i starOffice på vores skole, og har sendt den hjem i star format.. Så nu vil min MS Word kun vise en masse grimme tegn.. Nogle der kan hjælpe mig??
I kan jo add (MSN) [email protected] , hvis I vil være søde og konventere til doc. for mig..
Jeg har lige et typisk amatør problem, jeg har oprettet en tekstfil i starOffice på vores skole, og har sendt den hjem i star format.. Så nu vil min MS Word kun vise en masse grimme tegn.. Nogle der kan hjælpe mig??
I kan jo add (MSN) [email protected] , hvis I vil være søde og konventere til doc. for mig..
Så vidt jeg husker så er en sxv fil bare en zip fil med en masse filer inden i, hvor bl.a. din data ligger. Word kan, så vidt jeg ved, ikke åbne disse, men prøv med winzip/rar og så hiv din tekst ud der fra (går ud fra den ligger i en .xml fil der inde).
Ellers må du jo hente OO.org og bruge den til det.
Ellers må du jo hente OO.org og bruge den til det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.