mboost-dp1

Software/hardware problem Blå skærm

Gå til bund
Gravatar #1 - Weepy#
17. feb. 2009 14:22
Hej, det er nu mit 3 inlæg omkring en blå skærm først inde i Vista installationen nu efter, vista installationen.

denne gang er det inde i vista, der forekommer denne "BSOD" (mener nok det er forkortelsen Blue sceen of deat?)
Men ihvertfald jeg tænder min com, kommer ind skriver min adgangskode og skal installere bundkorts drivere (et eksempel) den går igang med at installere 6 forskellige driveres til mig, inder en af installationerne (hvor den ikke skal reboote normalt) kommer der pludselig en sort skærm i 1 sec og derefter BSOD hvor der står noget med Memery manage nede i bunden af denn "stop" meddelse begynder den at tælle noget (fik ikke det hele med da efter den havde talt genstarter) Cache eller sådan noget?

det er også som om hvis jeg sætte noget i USB'en omme bag ved gider den ikke tænde, eller det vil den godt der er bare kun et sort billed og kommer ikke videre :S

Nogen iddeer? :P

/Mark
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login