mboost-dp1
Samlet opdateringspakke til Windows 7?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg synes det er ret belastende at hver gang jeg installerer Windows 7, så skal jeg downloade den samme gigabyte opdateringer i flere omgange - først knapt 100 updates og så SP1 og så herefter nogle flere updates.
Jeg har søgt lidt på om man kan downloade en pakke med hele molevitten, men jeg synes ikke jeg kan gennemskue hvad der er muligt og hvad jeg skal bruge.
For god uordens skyld, skal det oplyses at jeg bruger en Windows 7 Ultimate (Ninja edition). :-)
Håber I kan nogle tricks, så jeg kan slippe for at bruge halvanden time på opdateringer hver gang.
Jeg har søgt lidt på om man kan downloade en pakke med hele molevitten, men jeg synes ikke jeg kan gennemskue hvad der er muligt og hvad jeg skal bruge.
For god uordens skyld, skal det oplyses at jeg bruger en Windows 7 Ultimate (Ninja edition). :-)
Håber I kan nogle tricks, så jeg kan slippe for at bruge halvanden time på opdateringer hver gang.
Jeg har købt den engelske version af Ultimate og må indrømme at jeg har har valgt at downloade en opdateret ISO, med alle opdateringer og lagt den på en USB-nøgle.
Hvor må du dog gætte dig til :)
Hvor må du dog gætte dig til :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.