mboost-dp1

Saints Row 2

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
18. okt. 2009 14:18
Oookay, jeg købte Saints Row 2 på Steam her for et par dage siden da de havde det på tilbud til 7 Euro, mener jeg vidst nok.

tralala, jeg installerer og finder så ud af at hele spiller kører i fast forward mode, altså som om at tiden går i x2, hvis i forstår.
Jeg har laver noget research og fundet ud af hvorfor det går sådan, det er fordi at jeg kører Windows 7 64-bit.
Jeg fandt ud af at flere andre har samme problem på Windows 7 64-bit, men at udviklerne ikke vil fikse der fordi spillet udkom før windows 7 kom på markedet (hvilket jeg synes er en retarderet grund til ikke at udgive et, sikkert hurtigt, lille hotfix).
Jeg har så læst mig frem til at man kan få spillet ned på normal hastighed ved at "under-clocke" sin PC, og det er det jeg egentlig vil have hjælp til.
Spillet kostede godt nok kun 7 euro, men det er så skide sjovt og voldelgt xD at jeg VIL gennemføre det! ( altså i CO-OP mode med en kammerat;) )

Men ja, er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg "under-clocker" min computer? Og er der nogen risiko for at jeg ødelægger computeren ved det?? Hjælp, jeg er totalt lost :D

EDIT: Er der eventuelt nogen der kender andre måder at fikse problemet på? :)
Gravatar #2 - Qw_freak
18. okt. 2009 14:37
har du prøvet at køre det i win xp compability mode?
Gravatar #3 - jeldtoft
18. okt. 2009 15:20
Prøv at slå vsync til
Gravatar #4 - Imperial
19. okt. 2009 09:45
qw_freak (2) skrev:
har du prøvet at køre det i win xp compability mode?

Nej faktisk ikke, jeg prøvet når jeg kommer hjem fra skolen ;)

jeldtoft (3) skrev:
Prøv at slå vsync til

Hjælper ikke, har prøvet med og uden :)
Gravatar #5 - trylleklovn
19. okt. 2009 09:48
Udviklerne skulle generelt have tæsk for Saints Row 2 porten til PC. Den er overhovedet ikke optimeret det mindste og kører mildest talt af helvede til. Heldigt for mig at jeg piratkopierede spillet, så jeg slap for at støtte sådan noget makværk.
Gravatar #6 - Imperial
19. okt. 2009 14:34
trylleklovn (5) skrev:
Udviklerne skulle generelt have tæsk for Saints Row 2 porten til PC. Den er overhovedet ikke optimeret det mindste og kører mildest talt af helvede til. Heldigt for mig at jeg piratkopierede spillet, så jeg slap for at støtte sådan noget makværk.

Overvejede også at pirate det, men altså 7 Euro xD Det er omkring de 50 kroner, hvilket jeg synes er en meget lillle pris :)
Gravatar #7 - jeldtoft
19. okt. 2009 14:40
Ingen ide om det vil virke. Hent Cheatengine og prøv speedhack.

http://www.cheatengine.org/
Gravatar #8 - Imperial
19. okt. 2009 18:41
jeldtoft (7) skrev:
Ingen ide om det vil virke. Hent Cheatengine og prøv speedhack.

http://www.cheatengine.org/

Jeg kender godt cheatengine, men hvordan får jeg ændret på speed? :s Har kun fået speed hack til at få et spil til at gå hurtigere xD Ved ikke hvordan jeg skruer ned :D
Gravatar #9 - jeldtoft
19. okt. 2009 19:44
Vælg saints row exe. enable speedhack. skriv så 0,5
Gravatar #10 - Imperial
20. okt. 2009 07:48
jeldtoft (9) skrev:
Vælg saints row exe. enable speedhack. skriv så 0,5

Prøver når jeg kommer hjem fra skolen :D
Gravatar #11 - jeldtoft
20. okt. 2009 15:47
Det er nok ikke den bedste løsning, SAints kører jo næppe x2 præcist. Men prøv dig frem. Du har self. opdateret drivers osv.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login